Top Stories

Michelle Williams & Matilda Ledger: Toronto Twosome

Michelle Williams & Matilda Ledger: Toronto Twosome

Michelle Williams holds hands with her adorable daughter, Matilda, as they walk around Toronto on Sunday (August 8).

The 29-year-old actress is in town to film her latest movie, Take This Waltz, with Sarah Silverman and Seth Rogen.

A few weeks ago, Michelle and Seth took a ride on a rickshaw together for a scene in the movie!

10+ pictures inside of Michelle Williams and Matilda in Toronto…

Like Just Jared on Facebook
michelle williams matilda toronto take this waltz 01
michelle williams matilda toronto take this waltz 02
michelle williams matilda toronto take this waltz 03
michelle williams matilda toronto take this waltz 04
michelle williams matilda toronto take this waltz 05
michelle williams matilda toronto take this waltz 06
michelle williams matilda toronto take this waltz 07
michelle williams matilda toronto take this waltz 08
michelle williams matilda toronto take this waltz 09
michelle williams matilda toronto take this waltz 10

JJ Links Around The Web

Christopher Polk/Getty

52 Comments

Pages: [1] 2 3 » Show All
# 1

omg. matilda is heath printed. adorable!

# 2

Wow she’s getting big. I remember pix of her as a baby with Heath

# 3

she looks nothing like michelle, its all heath!!! shes adorable

# 4

How old is she now?

# 5

@gigi:
She’s turning 5 on October 28. I remember because she has the same birthday as me :)

# 6

Whoa. Can you say “little Heath”? She is adorable. I am so sorry she will never know her dad.

# 7

Biiiig little girl :)
She will reach 2 meters in height..

# 9

Wow, she’s the spitting image of her dad. She’s adorable. How can anyone say Shiloh is the “cutest”? Even more now that she dresses like a little boy, I think Matilda is one of the (if not THE) cutest celeb toddlers. She’s getting so big. So she’s almost 5? Ugh, Jared, you always write celebs’ age at every damn thread (and I usually know their ages) and just when I don’t know the little girl’s age for once, you don’t even mention it UGH. Anyway, she’s GORGEOUS! <3

I think she has finished filming now because she has blonde hair again. Great actress, by the way.

Matilda’s such a doll! I’m always happy to see pics of Heath’s little girl.

She is adorable and while I always love to see pictures of Matilda, I think the poor little girl looks very uncomfortable in these pictures and Michelle is trying hard to act like everything is OK, but you can tell she is pissed at the photographer!. As Matilda gets older she will be more self-conscious. It is awful for both of them to be stalked like this. I thought it was against the law now in California. Apparently not in Canada.

One celeb mom who isnt setting up photo ops using thier kids every other day. Good for Michelle. Im sure Heath would not have wanted his little girl to become yet another image prop.

Normal name, sensibly dressed, walking… are we sure this is a celeb kid lol. It looks like Matilda is going to shoot up past her mom as she gets older.

Litlle cute matilda et her adorable mother, i love them :)

Little cute matilda et her adorable mother, i love them

Little cute matilda and her adorable mother, i love them

Sorry for double post

Leave the kids alone JJ!!!

she is BIG. She certainly looks older than 4 1/2. Just like her daddy :D

OMG, her name should have been “Heather” haha, they look so much alike scaryy, but shes a beauty for sure.

Matilda is her Daddy ‘Heath Ledger” made over!!!!!Thank you for the pics. Jared.I had been missing seeing her. She is a doll and it seems to me she will be tall like Heath….

Go Ask Alice @ 08/09/2010 at 7:12 pm

Just posting repeating what everyone has said and that is Ml is a cutie pie. She is her dad all over her lil cute sweet face.
Why, why, did he not stop and think, really think about those meds , his career, and that lil sweet face. Boy if he were here, his #1 and only true love would be that lil lady, his Mattie.
Mechelle Williams is a real actress and a good actress. She does a great job of not putting her child out there and yeah, much as we have commented how cute the child is,paps need to lay off. The mother never puts her child out there, red carpet,etc.
Miechelle Williams always ,always dresses that child like a little girl and season appropriated clothes.

YEA, read between the lines inmy post. I took a shot at some other people who are not real actresses (JA) and people who do not dress their kids right (AJ, KH).

LOL!!

Go Ask Alice @ 08/09/2010 at 7:15 pm

@madmax:

Yeah, besides looking like him, she looks like she is going to be a tall girl. Bigger boned. Shapely.

This is not an insult either.Don’t flame me.

Sweet girl and great mom!

Pages: [1] 2 3 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here