Top Stories

Tyra Banks: Fierce Fishnet Stockings Mask!

Tyra Banks: Fierce Fishnet Stockings Mask!

Tyra Banks makes a bold entrance in Roberto Cavalli at French Vogue‘s 90th Anniversary Party at Hotel Pozzo di Borgo on Thursday (September 30) in Paris, France.

The America’s Next Top Model host, 36, opted for an unconventional – and homemade! – accessory to glam up her entire look!

“So FRENCH VOGUE mask is sum cheap FISHNET stockings I got n crazy store n Paris!” Tyra tweeted. “I cut em up n made it y’all. N did my ow hair n makeup.”

Some of Tyra‘s followers thought it was underwear, a wig cap and even a hairnet! Ha!

Follow Tyra and Just Jared on Twitter @tyrabanks and @JaredEng.

DO YOU THINK Tyra‘s fishnet mask is fashionable? – YAY or NAY?

Like Just Jared on Facebook
banks mask 01
banks mask 02
banks mask 03
banks mask 04
banks mask 05

JJ Links Around The Web

Wenn
  • Nicolas Cage cares about what people think of him- US Weekly
  • Young Jeezy drank from a $20,000 bottle of Moet- TMZ
  • Watch James David Carter get a four chair turn on The Voice- Gossip Cop
  • Jonathan Bennett and pro partner Allison Holker kiss on Dancing with the Stars - Just Jared Jr
  • Boardwalk Empire alum Shea Whigham is joining Agent Carter- Entertainment Weekly
  • A woman shows off her three boobs after getting plastic surgery- Huffington Post
  • Read a recap of the latest episode of Masters of Sex- Lainey Gossip
  • Director George Sluizer has died at the age of 82- The Hollywood Reporter
  • Claudia Galanti shows off major cleavage in Milan- Hollywood Tuna

26 Comments

Pages: [1] 2 » Show All
# 1

Stupid Tyra there are hats that have the veil attached to them to fall over the face. Watch any classic diva movie of the 1940″s to see how it’s really done.

# 2

This just looks plain weird. Some people just do and wear anything to grab attention.

# 3
Lilakoi Moon @ 10/01/2010 at 1:22 am

@lol: lmao! Oh well…..she wanted to make a statement..

# 4

i think she put her hair net on the wrong way. lol

# 5

woah! well good for her! its so bold!

# 6

she is beautiful

# 7
Brightside @ 10/01/2010 at 1:46 am

LOL…bold, no, stupid, oh yes very much so.

# 8

WHAT?????????????? This would work on like a leather Dita Von Teese outfit but not with this dress. Just plain off. Missed the mark.

# 9

I like the look, actually I love the look. Very different for her.

its gorgeous and fierce!! she is gorgeous!

omg, i did MY own hair and make up today too! yay me!!

If you put the outfit in context – ie if you consider the event, it’s actually not so bizarre. I think she pulls it off – great photos, given they’re not photo shopped!

thighmegatampon @ 10/01/2010 at 3:41 am

She looks like spiderman

Omg she like sick and dirty bad

hey it’s a masquarade! i think it’s a YAY!

Heads/Tails @ 10/01/2010 at 6:09 am

HA! She’s conjuring model Veronica WEBB! LOL…….. ;)

This is just too much. Did she eat or drink anything at the party? I’m guessing “No”.

I guess she lost the memo that said it’s “fashion” week.
Hideous.

funny but looks great

It looks scary movie creepy to me. She’s beautiful but that is not working. A mask like Gisele’s that covers only a bit of the face would have looked better.

So my guess is that she didn’t ate that night… rite?

Trying too hard to be like Lady Gaga

the dress is gorgeous but not with the mask. I know it goes with the theme tho and damn don’t you see her smeyes haha ;)

Pages: [1] 2 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here