Top Stories

Zach Galifianakis: Vanity Fair Swimsuit Model!

Zach Galifianakis: Vanity Fair Swimsuit Model!

Zach Galifianakis hits the beach as he models a pink swimsuit for Vanity Fair magazine.

The 41-year-old Due Date actor filled VF in on his early experiences in L.A., after he drove a van across the country to move to Hollywood.

“I didn’t know anyone in L.A.,” Zach admitted. “There were lots of shows in churches and stores, bowling alleys and laundromats.”

Check out more steamy shots of Zach in his swimsuit over at VanityFair.com!

Like Just Jared on Facebook

JJ Links Around The Web

Neilson Barnard/Getty

21 Responses to “Zach Galifianakis: Vanity Fair Swimsuit Model!”

  1. 1
    blah Says:

    HOT!!!

  2. 2
    shakira Says:

    Every time I see this guy he makes me laugh.

  3. 3
    D Says:

    Loved this guy ever since he was on Tru Calling, good to see him finally getting famous! :)

  4. 4
    OH Says:

    lmao.

  5. 5
    LOL Says:

    Oh look its Leo Dicaprio’s girlfriend Bar!

  6. 6
    smiley Says:

    he’s lookin’ sexy. xD

  7. 7
    Butter_Fly Says:

    He really fills out that top nicely.

  8. 8
    luke Says:

    rofl

  9. 9
    J. Says:

    Does he thinks he’s being funny or something? Its a shame when people think they need to do degrading stuff like this just to be ”funny”.

  10. 10
    sanoga Says:

    I LOVE THIS!

  11. 11
    tt Says:

    Angelina looks beautiful here…Brad would love this shot

  12. 12
    K. Says:

    Yo, Jo. Shut your pie-hole. Since you seem so knowledgeable in what is funny and what is not, why don’t you enlighten all of us and tell us WHAT IS FUNNY? Hmm? You condescending piece of dillholemania!

  13. 13
    K. Says:

    Above comment meant for (J. @ 10/13/2010 at 4:48 pm) aka Mr. So-many-thumbs-down-cause-he’s-not-cool-yet-thinks-he-knows-what-is-funny-but-really-doesn’t.

  14. 14
    waffle bowl Says:

    Nice tits, Zach!

  15. 15
    Lara CROFT TR Says:

    I thought that was my aunt at first and was like WTF???

  16. 16
    laverdadduele Says:

    Is this suppose to be funny? Pointless.

  17. 17
    lynn Says:

    @tt: ur not funny but zach is !

  18. 18
    Merry Says:

    Zach is a Greek God!

  19. 19
    DarkEmpress Says:

    this photo should be censored ! Nasty!

  20. 20
    X the spot Says:

    lmfao

  21. 21
    p4nos Says:

    nice foto jackkkkkkk!!!
    apla kane mas perifanous me to xioumor sou

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here