Top Stories

Daniel Craig: 'Cowboys & Aliens' Teaser Trailer!

Daniel Craig: 'Cowboys & Aliens' Teaser Trailer!

Check out the first teaser trailer for Daniel Craig‘s new movie, Cowboys & Aliens!

The 42-year-old actor stars opposite Harrison Ford, Sam Rockwell and Olivia Wilde in the adaptation of Scott Mitchell Rosenberg‘s graphic novel of the same name.

Here’s the summary: “In Silver City, Arizona, Apache Indians and Western settlers must lay their differences aside when an alien spaceship crash lands in their city.”

Cowboys & Aliens hits theaters nationwide on July 29, 2011!

Like Just Jared on Facebook

JJ Links Around The Web

Neilson Barnard/Getty

849 Responses to “Daniel Craig: 'Cowboys & Aliens' Teaser Trailer!”

Pages: [1] 2 3 4 5 6 734 » Show All

  1. 1
    ihateyou Says:

    UUUGLY AND BOOOOOOORING!

  2. 2
    yummy Says:

    Looks OK, but getting tired of these alien movies

  3. 3
    XYZ Says:

    LOLZ, Hollywood is suffering from a chronic lack of inspiration. My advice: dont go see the movie. Its not even a movie, its pure crap. Condoleances to the actors.

  4. 4
    marq Says:

    DC is a consummate actor, he’s an actor’s actor. Wow, what an expression, what a countenance. How does he reach that? Where does he go for that?

  5. 5
    crap Says:

    he looks so old and thin. i think this role doesn’t fit him.

  6. 6
    AWESOME Says:

    just AWESOME!

  7. 7
    Austin Says:

    Looks like fun!

  8. 8
    sean Says:

    Daniel Craig is Rugged & Badass!!!!!

  9. 9
    sienna Says:

    wooow, it looks amazing!!!!! can’t wait! the cast is fabulous!! <3

  10. 10
    Break Says:

    YES PLEASE

  11. 11
    Grandpas and Aliens Says:

    It would be better with younger actors. These guys remind me of my grandpa.

  12. 12
    Lisa Says:

    CAN’T WAIT. IT WILL BE AWESOME

  13. 13
    to 11 Says:

    go and watch Twilight then!

  14. 14
    LOL Says:

    F**K YOU GINA!
    YOU ARE A LOSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. 15
    amy Says:

    Looks great. This movie is sure to succeed.

  16. 16
    Seth Says:

    Holy ****! Daniel Craig shoots down space invaders. So cool.

  17. 17
    BUTT MONKEY? Says:

    FALLS FLAT!!!!!! HAHAHA I GUESS ITS TIME TO RE – TIRE!!!!! AHAHAI GUESS YOU GUYS CAN’T EDIT THE CRAP THAT YOU DID!!! HAHA DANIEL LOOKS GOOD!!! BUT HOW MANY TIMES ARE U GOING TO COPY JAMES BOND!!!??? HAHA NOTHING AGAIN!!! SORRY U LOSE!!!!!! HAHAHA NEXT MONKEY BUTT!!!!! HAHA

    LOVE,
    THOSE BANANAS HAHAHA

  18. 18
    Fio Says:

    Hi, new therad. Thanks, JJ.

    ‘Cowboys & Aliens’ Trailer: The Five Coolest Moments

    http://www.mtv.com/news/articles/1652498/20101117/story.jhtml

    Daniel Craig’s cuff, Harrison Ford’s nastiness and more caught our attention.

    Jon Favreau gives good trailer. Look no further than the first “Iron Man” footage, which in the span of two minutes managed to transform a C-list Marvel Comics superhero into the star of one of the most anticipated movies of 2008.

    The director once again finds himself with a lesser-known comic book property in “Cowboys & Aliens,” and he once again delivers one heck of a trailer. Here are our picks for the five coolest moments:

    Daniel Craig’s Cuff

    Craig’s Jake Lonergan wakes up in the late-19th-century Wild West looking seriously confused and sporting an anachronistic metallic cuff on his wrist. How’d he get it? What is its function? We soon learn that it’s some sort of high-tech weapon that can take out some nasty alien invaders.

    Humans vs. Aliens

    Make no mistake: Craig’s cuff isn’t some cheese-tastic weapon out of Will Smith’s “Wild Wild West.” The tone of “Cowboys & Aliens” is dark, humanity-in-peril stuff. The trailer delivers an awesome WTF moment when the cuff comes to life and unleashes some sort of pulse that takes out an alien craft. Kudos to Favreau for giving us a quick glimpse of that alien ship — small, winged, glowing with lights — and the sort of explosion-heavy battle that will be the lifeblood of this movie.

    Humans vs. Humans

    At least to begin, though, “Cowboys & Aliens” isn’t just about frontiersmen fighting extraterrestrials. The trailer’s first moments show us Craig in far more brutal form than in his James Bond flicks. He’s got no problem attacking people, blowing them away with a shotgun, and then stealing one of their hats, just ’cause he’ll look cool in it. Coldblooded! Note to aliens: You might not want to mess with this dude.

    Harrison Ford Goes Bad

    Even if this trailer doesn’t erase the memory of “Morning Glory,” it certainly gives us a taste of a Harrison Ford we haven’t seen in far too long. Here, he’s grizzled and nasty, and we dig it. “I want that man,” he spits. “You give him to me now, or I’m gonna take him.”

    Olivia Wilde Remembers

    Perhaps the most compelling bit of plot exposition in the film — aside from, of course, the arrival of those alien crafts — is a moment when Olivia Wilde saunters into a saloon to chat with Craig. “Do I know you?” he asks. “You don’t remember anything?” she responds. No, he does not. Apparently, he’s a wanted man with a $1,000 bounty on his head for being a “scourge à the territories.” So what happened? Why doesn’t he remember anything? And how is all of this connected to that mysterious cuff? The trailer hints at all of this during Wilde and Craig’s conversation, delivering no solid answers but getting us seriously excited about the film’s July 29, 2011, release date.

    Check out everything we’ve got on “Cowboys & Aliens.”

  19. 19
    From Paris with Love Says:

    #11
    Glad to hear you take pride in your teenmother lineage and your 42 yo grandfather

  20. 20
    Review Says:

    Pretty Damn Sweet

  21. 21
    JW Says:

    WOW, he really looks like Steve McQueen.

  22. 22
    BUTT MONKEY? Says:

    FISTICUFFS IS ON!!!! HAHAHA HE DOESN’T LOOK LIKE STEVE MCQUEEN!!! HE LOOKS LIKE A DIARY QUEEN!!!! HAHAHA

    LOVE,
    MOOOOOOOO!!!!! HAHAHAHA

  23. 23
    Cathy Says:

    Harrison Ford and Daniel Craig..Dudes, Team Up With Me??

  24. 24
    BUTT MONKEY? Says:

    TO #19 IS THAT FROM RUSSIA WITH LOVE!!!!!!!!???? HAHAHA

    LOVE,
    FAT BOY!!!!! HAHA

  25. 25
    Moriena Says:

    What an incredible amount of work he has done!
    Can’t wait to see the movie!

Pages: [1] 2 3 4 5 6 734 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here