Top Stories

'Transformers 3: Dark of the Moon' Trailer Is Here!

'Transformers 3: Dark of the Moon' Trailer Is Here!

Check out the trailer for Transformers 3: Dark of the Moon!

The pic, which stars Shia LaBeouf, Rosie Huntington-Whiteley, and Josh Duhamel, hits theaters July 1, 2011.

Synopsis: The Autobots Bumblebee, Ratchet, Ironhide and Sideswipe led by Optimus Prime, are back in action, taking on the evil Decepticons.

ARE YOU EXCITED for Transformers 3: Dark of the Moon?

Transformers 3: Dark of the Moon Trailer
Just Jared on Facebook

JJ Links Around The Web

  • Khloe Kardashian is worried about Scott Disick's partying in this new KUWTK sneak peek - US Weekly
  • Blac Chyna buys herself a $400,000 Rolls Royce - TMZ
  • These are Time's most influential teens of 2016 - Gossip Cop
  • Singer Madison Beer reveals she's been in love with a girl - Just Jared Jr
  • Jennifer Lawrence has a lunch date with rumored new boyfriend Darren Aronofsky - Radar
  • Gwen Stefani and Blake Shelton continue to be the cutest couple ever - Lainey Gossip
  • American Horror Story just revealed the big twist - The Hollywood Reporter
  • Jdub

    They used to not show the trailer until the Superbowl…I have a bad bad feeling about this movie’s success

  • Blah

    maybe if megan fox were still in it…

  • juliana

    I miss megan fox.. this movie is suck

  • Jordan

    Would have loved to see Sam and Carly! Still excited though.

  • Syd

    Megan Fox is missed.

  • Anita

    It actually looks good; better than I expected. Hopefully this is the final one pls.

  • Get real

    @Jdub: I know right? The previous movie’s teaser trailer was released three months after this one despite having an earlier release date


    This the last one :(

  • ka-blamo

    The second was stupid, so I’m sure the third will be even worse.

  • ee

    Hope it’s the last.

  • deadpool

    Best part is there wont be any MEGA Farse in this one. Looking forward to seeing Carly too, since she’s actually in the TF cartoons. As oppposed to Mrs Farces character just being there for the cheap porn.

  • Iffy Miffy

    Will be c..p like the last ones and will make tons of money like they did too. Oh well….

  • Nima

    hey that’s the dad from even stevens! which shia labeuouf also starred in.

    nostalogia <3

  • sayuri

    Amo o Shia e amo o Filme =DD

  • johnny rockets

    I’m calling it right now, 1 Billion worldwide, and the movie doesn’t even have to be good

  • Mag


  • Pheonix

    did any one else notice shia’s costar from even stevens was in the beginning, you know the dad from even stevens, just sayin…

  • kls

    just my honest opinion, this trailer was HORRIBLE.

  • Andie


    Megan, we’re missing you a lot.

    There’s not transformers without Megan. This one is not interesting anymore.

  • Courtney

    Who is the robot in the trailer and picture?

  • luvd80s2

    Looks good can’t wait to see it! I for once won’t miss Megan Fox! Bring on the mindless explosions and the Robots!!!!!!

  • Michael Real

    I love the trailer and I cannot wait to see the whole movie! I guess Dark Moon will going to hit the blockbuster!

  • DarkEmpress

    As a true transformers fan i have to see this movie the day it opens, but im not going to get my hopes up about it being really good because the second one sucked!

  • mike

    super cool

  • Jokergurl

    I wouldn’t even qualify this as a trailer it’s more of a teaser, but I’m excited nonetheless. It can’t be any worse than the second one, my hope is they focus on the heart and less on the obnoxious CGI battles. It’s fine to have Megatron and Optimus battle it out but in the last one it was every 5 minutes there’s a robot fight, no suspense of build up, like the first Transformers.

  • overated.

    I don’t know, the trailer looks pretty cool to me. I’ll watch it before I judge it though. I’m kind of excited to see it. Cool, Tom Virtue and Shia LaBeouf working together again ! :D

  • ll

    wow. megan looked hot …wowowowow

  • .

    Haha! OMG! It’s Shia’s dad in Even Stevens!

  • Kris

    It looks amazing, can’t wait to watch it!
    I’m curious to see Rosie Huntington in it, I’ve met her once she is so HOT!

  • yay

    lovely! cannot wait!

  • jeff

    HAHA looks like Megan’s publicists, PRs and fans want this movie to fail badly for “some reasons”.
    Megan has been replaced by a hot VS model, just let it go, don’t be so pi$$ed.
    The trailer looks cool, TF3 has a better script than TF2, I’m gonna watch.

  • lol


  • COOL

    i’m excited again about TF3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • DeanV

    Dark of the Moon is gonna be huuuuge!

  • jason

    I agree with ya, this one should be great.

    I won’t miss MFotox too, after the last round of plastic surgery and botox she lost her looks entirely, shes all plastic now.

  • +++

    @lol: i think so.
    trailer looks really good!

  • EmmaStone

    I like it!
    Josh Duhamel and Tyrese Gibson are hot!

  • Butter_Fly

    I only care for the first one. I surprisingly liked it a lot. I haven’t even seen the second one, and I doubt If I ever will. My brother saw it in the theater and he said it was bad, so I trust him. lol. Didn’t even waste my time watching the second one. Probably won’t see the third. I’ll just wait and see what my bro thinks after he watches it. haha!

  • starscream chick

    i think it will be cool and who cares if megan fox is not on there i just hope the autobutts get destoryed by the decepticons totally!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AUTOBOTS SUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Brocco

    I’m a huge FAN of Transformers movie! Definitely watchin this one, seems cool!

    Is it in 3D or in 2D?

  • Zaza

    I’m glad the release date is 2011! It’s soon!!!

  • Steve

    I dunno it feels kinda cheapened that they’re just gonna replace megan fox for another girl. I’m not a huge fan of megan fox but she was a pretty big part of the first two movies.

    Also the trailer seems like it could be a trailer for the first movie.

  • nels

    love Shia and his new girlfriend Rosie looks yummy, yay!

  • Black


    It’s not a trailer, it’s a teaser.
    Relax, the Superbowl promises to leave us with a longer, more detailed action-packed preview to really anticipate this film.

  • convoy lyrics

    “…Was the dark of the moon, on the sixth of June….” lol gay trucker song.

  • W

    LOVE TF, ROSIE HUNTINGTON IS MY FAV VS MODEL, THAT IS AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • vanessa

    Is Shia even in this movie?

  • cash

    @vanessa: of course he is in!

    cannot wait !!

  • Chromeblips

    I really really want to watch this movie right now..

  • Lun Berna

    transformers is beautiful i’am a gurl .. !!

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here