Top Stories

Angelina Jolie Sighting in Missouri!

Angelina Jolie Sighting in Missouri!

Angelina Jolie picks up a fresh cup of coffee with daughters Zahara, 5, and Shiloh, 4, at a Barnes & Noble book store on Tuesday (December 28) in Springfield, Missouri.

The family is in town because Brad Pitt’s relatives are from Missouri. Post-Christmas family get-together!

Cogan’s Trade is Brad‘s new film that will reportedly filmed in New Orleans, according to SceneLouisiana.

Brad plays the titular character Jackie Cogan, a professional enforcer who investigates a heist that went down during a mob-protected poker game.

B.P. will be reuniting with The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford writer/director Andrew Dominik. Other rumored cast include Brad‘s Jesse James co-star Casey Affleck, Josh Brolin, Javier Bardem, Bill Murray, Mark Ruffalo, Sam Rockwell and Zoe Saldana.

Like Just Jared on Facebook

JJ Links Around The Web

Disney
  • Frozen fans really want Disney to give Elsa a girlfriend in the sequel - US Weekly
  • Justin Bieber's pop-up show in New York City draws a huge line - TMZ
  • Did Katy Perry and Orlando Bloom have a fight? - Gossip Cop
  • This is why Chloe Moretz doesn't talk about her dating life - Just Jared Jr
  • Some people think the Dancing With the Stars scoring is rigged - Radar
  • Watch Prince perform with Kendrick Lamar in this new footage - Huffington Post
  • Blake Lively is a total badass in her new movie trailer - Lainey Gossip
  • Check out this review of Zac Efron's Neighbors 2 - The Hollywood Reporter
  • Dani

    Hey! I’m happy for them, spending time with family. I hope that they have a wonderful visit and a happy New Year!

  • luvangie4ever

    Angie is looking good! I’m sure they’re having a wonderful time with their extended family. The kids are soooo adorable!

  • Lmao

    B.p is lame. Poor Angie is stuck with him. :( and she looks terrible because of it. Skinnier and more pale than Katie Holmes.

  • Lmao

    Ocean 13 redux. Can he ever carry a movie without a huge cast and or beloved director? Didn’t think so. George clooney, matt Damon, and don cheadle have been replaced.

  • Lara

    The extended family must be so happy to have Brad’s family with them all during the holidays. Being happy and in love is what matters.

  • http://Ta Sligo ^_^ cute

    hello Shiloh i love ^_^

  • paps with them

    Flop,flop,floppii,
    The Tourist

  • bdj

    Who dat!!!! who dat!!!!!. Go Saints.
    —–
    Thanks for the information. It is nice that Brad Pitt and crew will be making another movie in New Orleans. BP and the MIR foundation are doing great work in New Orleans. Brad Pitt and Angelina Jolie are good people doing some good in the world. I guess the paid hen/rag troll will have to come up with another angle since the family is spending some time in Missouri. Or the hen will continue to whine and spam. It is all good.

  • bdj

    http://www.sanluisobispo.com/2010/12/30/1425440/if-true-grit-makes-you-love-westerns.html

    If ‘True Grit’ makes you love Westerns, here are 10 essentials for true fans

    —–
    Finally there’s “The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford” (2007), a visually splendid and morally vexing yarn that depicts Jesse (Brad Pitt) as an increasingly paranoid killer who’s a danger to everyone. It was directed by New Zealander Andrew Dominik, making it the only Western on this list not helmed by an American-born filmmaker.

  • cutie pies

    looks like she’s getting bottled water to me. it must be really nice to get away from work and the paps and enjoy family time. hope they’ll have a terrific new year’s.
    Lmao, just go away and stop spamming the thread with your hatred. and forget about changing your name, we’ll still know it’s you.

  • WBPfan

    Cogan’s Trade cast is AMAZING. even if one or two drop out, seeing the rest will be well-worth the tix price!!

  • bdj

    http://www.flickdirect.com/news/3147/flickdirect-s-nathan-rose-s-top-10-movies-of-2010/article.ashx

    Salt – Angelina Jolie was offered the lead in a Bond film a couple of years ago and turned it down by saying she wanted to be “James Bond”. Well, a couple of years later and a gender change in a script, allowed Angelina to fulfill her wish
    —–
    The Blu-ray release with the director’s, (Phillip Noyce) real vision of the film proved to be a great success, and hopefully we will be seeing more of Salt in upcoming years.

  • busted

    So Angie goes to the editing room on Monday. She should be done by March when this is scheduled to begin shooting.

    Great news. Love that Brad/Family is heading back to NOLA.. just wonderful.

    Can’t wait. 2011 will be another great year for the Jolie-Pitts.. that haters should go ahead and choke now. it is only going to get worst for you and better for the fans.

    LOL..

  • bdj

    Oh, the hen is reaching. Baby Jane is looking for a paid fake romance for her next rom com bomb. Any suggestions paid hen.

  • sea

    Wow, I thought they’d stay more time in Namibia and maybe visit other African countries.
    Travelling is so tiring, I envy their energy :)

  • Cristobal

    <3

  • Observer2

    Yeah, cause Brad hasn’t worked with, as this troll says, ladies of color since he’s been with Angelina. Oh, wait, he has.

    And yet, he only had eyes for Angelina according to the actress.

  • busted

    @Lmao:

    NO IDIOT.. Brad is playing the guy catching the thieves.. not the thieves.. YOU really should read.

    I remember Brad saying in his career it is all about the people he works with. And in the last 6 years Brad has been working with the Best. So like all the other fans.. I will be looking forward to this one one.

    Love the guys in the cast.. Interesting.. different.. yep. a must see. I wonder if Javier will be able to contain himself. LOL.. I like that he is actually working with Brad. and his and Penelope’s baby will be here by then too.. Cute couple they are..

    Let the fools rant and rave. nothing has changed. Brad and Angie are just beyond fine.. That is the best answer to these idiots. Loving each other and staying together..

  • Get it girl

    BlindGossip – This multi-hyphenate and her actor boyfriend have been in a steady relationship for several years. They live together. They’ve had a child/ren together. So why aren’t they married? Well, it’s because it’s not his style to play the third wheel. She is continuing to see her ex-girlfriend, a major force in the demise of her last famous marriage. That’s right. She’s bisexual. And she used to be bicoastal. Oh, and there’s one more, but that would make it too easy.
    Most popular guess is Brad Pitt and Angelina Jolie.
    —–
    Crossing fingers Angie’s girlfriend treats her better than B.P does.

  • Katy

    This women so boring

  • Beep Beep Honk

    @Lmao: Poor Brad, well when he dumps her he will get custody of the kids. she is mentally unstable,

  • Observer2

    OMG! Brad works with top notch directors and his movies with these directors are the director’s highest grossing movies. Hmmm. I mean, how dare top notch talent want to work with and get to work with other top notch talent.

    It’s called being on the triple A-List, fool.

  • bdj

    Baby Jane is getting slammed by Rupert E in the media and the hen is reaching with some tired blind item. Typical hen. Always trying to deflect. Take it on the chin Baby Jane. Fire the Acting Coach and go method acting(new hairstyle) on them.

  • Lol

    Shiloh like boy in this pic

  • Jones

    Great to see the Jolie Pitts are in MO for the New Year’s holiday, just like last year. And glad to hear Brad is reuniting with AOJJ director for Cogan’s Trade and filming in NOLA. I LOVED AOJJ. That movie was brilliant and totally didn’t get the credit it deserved.

  • a fan

    Cogan’s Trade looks awesome. BP makes fantastic films since 2005.

  • Lmao

    @Beep Beep Honk: Nah, he doesn’t care for the poor kids either. Haven’t you read the countless attacks his kids get and b.p never says a word. Twins have down syndrome, Shiloh is lesbian, the adopted children get race jokes all because of daddy dearest and his cheating on his ex wife jennifer aniston. He doesn’t defend his babies or their momma. Poor Angie and her kids are trapped with him though :(

  • joanne

    Thank-You Jared.Love this beautiful family.

  • Lmao

    @Observer2: nah it’s called having good agents and a pr staff. Dont forget the girlfriend to blame all the bad stuff on :)

  • busted

    @Get it girl:

    Awww changing names again.. YOU posted this sh*t on the last thread under the name beep beep.

    ROTFLMAO… thanks for showing us how you idiots come here posting this crap and change names. LOL..

    oh boy so funny..

  • Strawberry Cheesecake

    I would love to have been there to see them in person! It looks like it’s cold in Missouri though. I hope people there were respectful and nice to them.
    I’m really looking forward to watching Angelina’s directorial debut!

  • Leana

    Where are trolls who said Angie kept Brad and kids away from Brad’s parents at holiday season? hahaha Wish Jps and Pitts family a happy new year.

  • http://justjared Susan

    @oh: What a nasty person you’re, get help for what your father did to you.

  • Lmao

    @busted: i didn’t post it on the last thread. That was a different poster. I copied it and brought it to this thread. ;) thanks to him/her for bringing it to our attention we now know Angie has a lovah. :)

  • Liz

    get it girl -Bicoastal means having homes in LA and NYC when has Angie ever been bicoastal, guess again sweetie. Also if the description doesn’t include A list it is not even in the ball park.. sea- They spent a week in Namibia 19th-26th, oh- last time i checked Taraji P Henson(CCOBB) was a woman of color

  • Observer2

    So, Lmao! Just admitted to posting the BI here under a different name than Lmao? ROTFLMAO!

  • omfg!

    LOL @ that one DUMB troll.
    busted responding to @get it girl and @Lmao responds. like someone mentioned earlier, it’s just one idiot with multiple names, responding to herself as usual.

  • bdj

    These trolls are not very bright. I demand new trolls in 2011. Form a Union troll and demand 30 cents a post.

  • Jess

    Angie said in an interview JOLIE PITT would be in MO for New Years. I love seeing them.

  • sami

    bdj why do you bring up ja on of anything to do about brad , angie ??? i do not care who is with who . just like all the movies ja ,aj and bp .

  • Observer2

    bdj @ 12/30/2010 at 3:28 pm
    +++++++++++++++++++++++++++

    I know right? Give us something half a s s decent to work with.

  • Beep Beep Honk

    Yeah , a woman who makes $20 Million/film yet is to pathetic to defend herself or her kids. A woman who makes $20K/ year is trapped.

  • anybody’sguess

    @bdj: who’s the hen? the troll? what the hell are you talking about? and why does jen have to make it into a post that is clearly not about her?

  • bdj

    Whine, whine, whine. If you trolls can post stupid blind items, I can bring up who I like. Deal with it.

  • Lmao

    @Observer2: what does it matter what name I use? Did u think lmao was my real name or something? Lmao @Liz: yes, Angelina has said that she grew up in la and ny. Angie has a girlfriend. Neener neener neener! Can u blame her tho?

  • bdj

    I guess the hen knows who is “Baby Jane” since I did not mention their idol by name. Instead of trying to deflect on Angelina Jolie, maybe you should get Baby Jane “Acting for Dummies” for a present.

  • Observer2

    It doesn’t matter, but, it just proves the point that you trolls change names and it’s funnier than hell.

    Own a name.

  • omfg!

    hey Lmao/Get It Girl/Beep/whatever else names you’ve got, thanks for the laugh but would you kindly make a fool of yourself somewhere else? i mean you can talk to yourself just about anywhere, why are you doing it here? did you forget to take your pills again?

  • Hannah

    Angie is such a good wife to Brad, I don’t remember Brad spent a lot time with his parents in MO during his marriage to X. Angie is more a wife to Brad then X ever could be.

  • Yoco

    As of Dec 26th The Tourist has made 78 million worlwide not bad for 16 days especially with nasty reviews.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here