Top Stories

Lady Gaga: 'Judas' Video Debut!

Lady Gaga: 'Judas' Video Debut!

Lady Gaga rides a motorcycle in her new video for “Judas,” her second single from her new album, Born This Way!

The 25-year-old entertainer directed the video with her creative director, Laurieann Gibson. Appearing as Judas is The Walking Dead‘s Norman Reedus!

“Well, I want to allow the video to speak for itself but I will say that the theme of the video and the way that I wanted to aesthetically portray the story was as a motorcycle Fellini movie where the apostles are revolutionaries in a modern-day Jerusalem,” Gaga explained to MSNBC. “And I play Mary Magdalene leading them into the town where we meet Jesus and I will leave the rest for you to see. But it’s meant more to celebrate faith than it is to challenge it.”

Born This Way will be released on May 23 in stores and on iTunes.

FYI: Gaga is wearing a Schott NYC leather jacket.


Lady Gaga – ‘Judas’
Like Just Jared on Facebook
Posted to: Lady Gaga

JJ Links Around The Web

Frazer Harrison/Getty

140 Comments

Pages: « 1 2 3 4 [5] 6 » Show All

I’M NOT INTO THIS NEW GAGA WHAT HAPPENED TO LOVEGAME POKER FACE GIRL SHE USED TO BE SO PRETTY SO MUCH FUN AND EXCITING NOW IDEK WHAT SHE BECAME OF !!! REALLY SAD FROM THIS DARK SERIOUS GAGA.

she’s amazing, i love it f*** the haters! she’s on the top of the world right now the girl CAN sing soo whateva i love her <3

Don’t like Lady Gaga, never have. But I love Norman Reedus and he rocked as Judas.

LOL she is so ridiculous. And whats with her new teeth?

the ugliest face in the galaxy, even make-up can’t help

Eeeeeew so sick, do not like it

she stole those dance moves from my dad ….. not cool gaga

ICYNDICEY @ 05/06/2011 at 1:50 am

The song is a **** and she’s an even bigger ****. I think it’s time for this chick to drop this Laurie Ann Gibson woman and move on if she wants to survive in the biz. A couple more of these stinkeroos and she won’t be around much longer. I GUARANTEE IT! She’s getting a bit full of herself and it isn’t working. Note to GaGa…YOU ARE NOT MADONNA AND YOU NEVER, EVER WILL BE, CHICK! You have become a parody of yourself now.

ICYNDICEY @ 05/06/2011 at 1:51 am

@gio:
You got that right! This is one FUGLY ASS *****!

ICYNDICEY @ 05/06/2011 at 1:56 am

@P0P!:
LEGENDARY? You are delusional! The only thing legendary about this chick is how legendarily ugly she is. Not only on the outside, but on the inside as well. She is a horrid beast!

this sucks! omg (N)

If you missed the rope thrown out you, it’s your loss. This is set to too fast a pase to really soak in all that is contained in it, or maybe it was designed to be that way. Regardless, if you only see the surface your missing an ocean of complexingly personal questions and their hopeful answers

lol, look at all the jealous down-raters

I wanted to see this for myself and my verdict is that it’s complete crap. The song and the video are simply self-indulgent and one-dimensional. Very disappointed and I am a fan.

She needs to take a long break, stop being so over-exposed and re-charge her creativity. I suggest two years. It’s not like she can’t afford the long vacation.

oh my gosh, wats up wit gaga music? Its just not ta same when she first started out. Not happy.

The only good judas is Judas Priest ^^

SHE’S REAL CORNBALL!!!!!! HAHAHAHA

LOVE,
A WANNA BE????!!!!!! HAHAHA

Ardi Indonesia @ 05/06/2011 at 9:11 am

Love the song
Love the video!
Gaga is so far beyond a popstar, she is a legend

GOOO GAGA!!!

I HATE GAGA ‘N DON’T WANNA WATCH THIS CRAP!!

Truthsayer @ 05/06/2011 at 9:18 am

Funny if you look at the times of people’s comments how most of the negatives were posted literally a minute apart, looks like most are probably from one person.

@Drais:

Actualy could careless for britey or christina. The video and song is pure trash. Thats the reason is not even top 10!—sweety

@Jonesy:

“Fake Beauty spot” LOL Madonna already did that too! BIZARRO MADONNA

garbage! so it’s over with lady gaga.

She’s such a rebel attention *****!
http://www.igotconverse.com/

Pages: « 1 2 3 4 [5] 6 » Show All

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here