Top Stories

Joe Jonas: 'See No More' Artwork Revealed

Joe Jonas: 'See No More' Artwork Revealed

Check out the artwork for “See No More,” Joe Jonas‘ new single!

“See No More” is the first single from the 21-year-old musician’s solo album, set to be released on September 6.

The song was co-written by Joe and Chris Brown and will make its radio debut June 3 before being available digitally on June 13.

“Working on this album has been a rewarding but intense experience,” Joe said in a statement. “‘See No More’ especially carries a lot of personal emotions with it and I am hoping people listening to it will get a sense of where I’m coming from with this new sound….I am excited, anxious, but more importantly…ready…to share it all with my fans. It’s as much for them as it is for me.”

Bigger pic inside…

Like Just Jared on Facebook
joe jonas see no more single art 01

JJ Links Around The Web

Getty

24 Comments

# 1
Brainy box @ 05/16/2011 at 4:56 pm

HE IS SO FULL OF IT!!!

# 2

I’m sorry Joe, my 3 years old sister was playing with my computer and your picture…

# 3

By the way, good try to look manly, but the frontier is thin with the gay imagery..lol

No offense to the gays, but when I think about his religious ring..lol

# 4
ModestMouse @ 05/16/2011 at 5:04 pm

I hope we SEE NO MORE of him. Go away, douche.

# 5

Loser!! Is he still a virgin lol

# 6

@Mlef:
Well don’t you sound stupid. “religious ring”? It was a purity ring; he doesn’t wear it anymore and anyway….who cares? It has nothing to do with his music or talent.

He looks great on this cover & I’m really excited to hear his music.

# 7

@Emmy:

Ok so it’s perfectly logical to wear a religious / purity / hypocrisy ring few months for the mothers to buy his CD’s, an then lnot wearing it anymore.

He better learn to teen how to avoid STD, AIDS and teen pregnancy, with condoms or other intelligent messages in that way.

Who are stupid little brain ?!

# 8

Sorry, but I think he is fug.

# 9

We are so excited for Joe’s new music!!!! Can’t wait!

@ModestMouse: lol!

anywayyy, i like the cover.. picture,
but not the writing. chris brown worked on the song, so i guess that’s where the graffiti thing comes from lol

also, finally his musics gonna come out! guys been talking about this foreverrrrrr lol
jeeezeee

anyway, i’m a 19 year old gay guy, and i actually am excited to hear the new music
i’m not gonna judge it until i hear it, he said it was pop and dancey’ or something? sounds good enough to me.

hope it is!

I n F a m o u s l y C o o L @ 05/16/2011 at 7:00 pm

…Why’s the least talented brother going solo?!? …I’d rather his eyebrows drop a single.

@Mlef: What kind of completely stupid comment is this? Joe is a grown man, not a teen. He wore that ring as a kid and made his own decision when he became an adult that it wasn’t what he wanted for himself. That is part of growing up. Try it! Then maybe you won’t sound like such a moron. Your comments make no sense at all. WTF does “who are stupid little brain” mean?

I can’t wait for Joe’s music. Nick is far from the only talented one in the family. You’re all just sheep for believing that since their stupid father has always implied that. Joe has so much more inside him. And obviously, Nick’s solo album tanked, so there’s your proof of his ~talent.

what a sad single cover
on to the next one… oh and next time just take your shirt off if your gonna pose like that. ugh!

It looks like an amateur cover…

LOL @Infamously Cool, well said. Also, he’s not a douche because he wore a silly purity ring, he’s a douche cause he’s a douche.

God i hate him :| hes NOT talented and hes a real douchbag.
the only one who have talent its Nick + hes hot!

Joe is a amazing singer. I’m so excited for his solo album

marimadness @ 05/16/2011 at 9:02 pm

@mlef or however u spell ur obnoxious name stop being so ignorant and offensive please i wear a purity ring its a personal decision and doesnt effect any talent a person has ok and stop using gay in the wrong sense its stupid so knock it off. Seriously anywayz back to joe. Hes trying guys. He is and this may look terrible but it wont predict the sound of the single just..give it a chance. And i see this being a good song im excited u just gotta stop being mean. Hes doin wat he loves wats wrong with that? U can tear him dwn but hes still counting money u may never have stop being jealous and bitter. Give it a chance :)

that seriously looks fanmade

i don’t get all the hostility on here towards joe jonas … he seems like a pretty sincere sweet guy although he always looks so unhappy. It’s weird that he picked chris brown, the women beater, to partner with on his first song. chris brown sells records though.

Joe is really a nice guy and he’s talented & very charismatic ……haters get a life!! and leave Joe alone

i don’t know why everyone has to say he is douchebag. can anyone back that up?

Who Cares @ 05/17/2011 at 6:38 am

JustJaredJr, please. Adults don’t care.

I wish I could hear no more of him

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here