Top Stories

Britney Spears: 'I Wanna Go' Single Art!

Britney Spears: 'I Wanna Go' Single Art!

Britney Spears wears fun colored streaks in her hair in the new artwork for her upcoming single, “I Wanna Go”!

The 29-year-old pop princess finished her look with a tee screen printed with a Mickey Mouse skull design.

Last week, Brit rehearsed on stage for her Femme Fatale tour for the first time. “So electric! This is going to be the best show of my career,” she tweeted.

“I Wanna Go” will hit radio stations today – be sure to request it if you love the song as much as we do! Listen below if you haven’t heard the song yet.


Britney Spears – I Wanna Go

Bigger pic inside…

Like Just Jared on Facebook
britney spears i wanna go single art 01

Posted to: Britney Spears

JJ Links Around The Web

Wenn
  • Johnny Galecki and Kelli Garner have decided to split- US Weekly
  • Paul Walker's mom Cheryl has filed for divorce from his dad after 30 years of marriage - TMZ
  • Watch Mara Justine sing Kelly Clarkson's hit song 'Breakaway' on America's Got Talent- Gossip Cop
  • Check out a new poster for Jane the Virgin- Just Jared Jr
  • Donald Glover will be the voice of Spider-Man in a cartoon- Entertainment Weekly
  • Read some of Helen Mirren's most inspirational quotes- Huffington Post
  • How much is Katie Holmes' new home in Calabasas?- Lainey Gossip
  • Lake Bell is directing an adaptation of Emperor’s Children- The Hollywood Reporter
  • Kristin Cavallari shows off her body in a very tight dress- Hollywood Tuna

67 Comments

Pages: « 1 [2] 3 » Show All

She doesnt age and she has the mickey mouse skull, lovin it. especially since she is an ex mouseketeer, so appropriate. Maybe its a message? I really love her album its fun, young and very summer. I would love to see He about to lose me and How I roll make it as singles they are very strong songs

OMG shes the cutest <3

she looks pretty <3 yay brit ;D

Ahhh! she looks stunning!!!!

I want to know when the video comes out, she looks so super cute xoxo

looks fun! yay Slayney! love ya girl

It’s funny people are saying she is too old but she just 29 yrs old. That in showbiz age is 19 lol

That’s not Britney Spears…. That’s Avril Lavigne.

She’s not really old at all. Katy Perry is only three years younger and she pulls off looks like this all the time.

A picture and two typos and it’s called “artwork” … let me laugh!

Really like the song..

britney is a zombie @ 06/06/2011 at 5:46 pm

Mickey Mouse ears = MIND CONTROL, ILLUMINATI PUPPET
Look it up…

It’s sad.

Britney Spears is just embarrassing these days, for so many different reasons. It’s not really her fault though, it;s the fault of all the people that have control on her.

She looks flawless !! *-*

concheiro @ 06/06/2011 at 6:10 pm

Ehem.. just one question.. WHY ON EARTH WOULD SHE WANNA BE AVRIL? LAME.

toysoldier @ 06/06/2011 at 6:55 pm

SUMMER SMASH all the wa-a-a-ay! hotney, IWGney, Godney and alittle bit of Avrilney too.

the old times britney when you was twenty

Oh, hey Avril Lavigne.

@H: lmao, please.. who the hell wants to act like avril… as if britney needs to copy anyone.

luisaonline @ 06/06/2011 at 8:11 pm

nice cover but awful song and album! sorry!

Wow, some of you all are full of sh*t. Seriously…

OMFG…she’s damn super sexy HOT HOT HOT>>> now i can cleary see Gods talent…!

lilia mazunina @ 06/06/2011 at 9:18 pm

POOR, SHE CAN’T GET RID OF HER ‘TEENAGE LOOK’ ‘N IT’S ‘CAUSE OF HER MICKEY MOUSE ‘EXPERIENCE’ . LOL! IT’S TIME 2 GROW UP!

lilia mazunina @ 06/06/2011 at 9:20 pm

THESE STREAKS IN HER HAIR… IT’S VERY VERY CHILDISH!

I paid a ridiculous amount of money for her upcoming concert, so GOD I hope this is the “best show of her career.” But since the tickets have dropped to 50 bucks, I’m getting so nervous and feeling very ripped off. Oh well I guess I can still count on Nicki Minja for a solid performance. Please, get it together Britney!

Pages: « 1 [2] 3 » Show All

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here