Top Stories

Zoe Kravitz: Yelling to the Sky in Brooklyn!

Zoe Kravitz: Yelling to the Sky in Brooklyn!

Zoe Kravitz strikes a pose on Monday (June 8) in front of a new piece of artwork by EwokOne in Brooklyn, New York.

The 22-year-old X-Men: First Class actress checked out EwokOne‘s newest piece of art, which was made on behalf of Zoe‘s latest movie, Yelling to the Sky.

Joining Zoe and EwokOne was Victoria Mahoney, who directed and produced the film!

Here’s the synopsis of the film: “As her family falls apart, seventeen year old Sweetness O’Hara (Kravitz) is left to fend for herself in a neighborhood where her survival is uncertain.”

Like Just Jared on Facebook
zoe kravitz yelling to the sky ewok one 01
zoe kravitz yelling to the sky ewok one 02
zoe kravitz yelling to the sky ewok one 03
zoe kravitz yelling to the sky ewok one 04

Credit: John Lamparski; Photos: WireImage
Posted to: Zoe Kravitz

JJ Links Around The Web

Getty

39 Responses to “Zoe Kravitz: Yelling to the Sky in Brooklyn!”

  1. 1
    BEAN Says:

    She has a pretty face, yet I find her sooooooooo unattractive – even when she is not trying to look like a man lmao. I don’t think she is a particularly good actress either. I found her quite dry in X-men.

  2. 2
    Lisa Says:

    SIMON COWELL STAB CHERYL IN THE BACK. WOW SIMON WHAT A FRIEND YOU ARE? I WILL NEVER WATCH X FACTOR U.S.

  3. 3
    mailey Says:

    Zomg she’s so ugly.

  4. 4
    LoriLori Says:

    She is really Cute, needs a better stylist for the red carpet events

    @ mailey#3
    Ugly is Rosie Huntington

  5. 5
    I n F a m o u s l y C o o L Says:

    …She’s not cute at all.

  6. 6
    I n F a m o u s l y C o o L Says:

    @BEAN: …She cant act either.

  7. 7
    Brainy box Says:

    WTF IS SHE WEARING? IS SHE GAY?

  8. 8
    James Says:

    You people are insane! She is gorgeous

  9. 9
    Fiona Says:

    @James
    They’re Jealous, duh! How else can you say she’s ugly?
    She did great in X-men and she is very beautiful

  10. 10
    Stan Says:

    @Briany Box you are stupid!

    She dresses that way because she is an individual. She doesn’t have to wear skinny jeans and heels like the other girls to be attractive.

    You jealous females need to get a life.
    I think she’s HOTTTT!

  11. 11
    Dionne Says:

    Yelling To The Sky looks like it should be good, can’t wait.
    Oh and @ Stan she is very pretty, i’m a girl and i’ll admit it… LOL

  12. 12
    Gin0 Says:

    Why do females hate each other?
    She did good in X-men and she is FINE as h***

  13. 13
    Maria Says:

    I’m obsessed with this girl she’s such an individual, and she’s beautiful! I’m a little jealous…

  14. 14
    Tiger'sBlood Says:

    She looks like her mom. HOT

  15. 15
    Yo-landi Says:

    actually love the style, she’s no conformist I like it! come on, she’s pretty!!

  16. 16
    Mel Says:

    @Yo-landi exactly. She cool and beautiful, I love her

  17. 17
    Leah Says:

    @ BrainyBox YOU ARE IGNORANT. She’s a hipster, that’s her style.
    @I n f a m o u s l y C o o l & @ mailey- Don’t be haters your whole life. She’s Flawless!
    #kaybye

  18. 18
    Kristin Says:

    She’s talented, gorgeous, and is dating my boyfriend. Ugh but I can’t hate!

  19. 19
    Lona Says:

    I ove this chick!

  20. 20
    June Says:

    GORGEOUS girl

  21. 21
    Leon Says:

    I like her style she seems mature and laid-back. She does look like her mom too. I like

  22. 22
    Chewy Says:

    Ewok did a wall for Zoe Kravits? wtf? wow the earth is going to explode or soemthing.

  23. 23
    Jamie Says:

    She is very pretty…

  24. 24
    JoseLyn Says:

    She looks great, can’t wait until the film comes out

  25. 25
    Kyle Says:

    This girl’s Hot! The film also has Goubrey Sidibe in it, it should be good.

  26. 26
    Great1 Says:

    Dang the mural is sick, I want to see the film now!

  27. 27
    Pauly Says:

    She is super hot!

  28. 28
    WTF Says:

    EwokOne painted her a mural? How effn amzing, when does the film come out?

  29. 29
    blowaway Says:

    I love her style

  30. 30
    KooKoo Says:

    She reminds me of her mother, very pretty

  31. 31
    SUGARPLUM Says:

    @BEAN: You are so right. She is pretty but I think she is not attractive. Her Dad is gorgeous. Her mom is pretty but attractive. I think some of it is in her personality. She seem bland and trying hard to be like her parents. I really find her unappealing… She may be a nice girl.

  32. 32
    Terry Waters Says:

    Shes on Jimmy Falen tonight! and shes friggin hot!

  33. 33
    meeeeeee Says:

    @mailey:
    stop hatin’

  34. 34
    joanns fabric coupons Says:

    Loving this girl! Looks great!

  35. 35
    FASHIONISTA! Says:

    I tottally love her style, its soo RETRO! i soo wanna buy sunglasses like her’s! :) haters back off shes beautiful!-and you’re just jelous!

  36. 36
    rudy Says:

    I agree with the comments on her unique style. Could do with a quick trip to the salon to get that little mustache taken care of, though.

  37. 37
    Tina Says:

    Yay Zoe, I wish you the best. You haters are hillarious. SMH

  38. 38
    jude Says:

    I always wondered what her father would look like in drag. Now I know!

  39. 39
    jude Says:

    I always wondered what Lenny Kravitz would look like in drag. Now I know!

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here