Top Stories

Kate Bosworth & Orlando Bloom Hug in Hollywood

Kate Bosworth & Orlando Bloom Hug in Hollywood

Orlando Bloom shares a friendly hug with ex Kate Bosworth on Thursday (July 7) in Hollywood.

The 28-year-old actress bumped into Orlando, 34, and greeted him with open arms before he rode off on his motorcycle.

Kate and Orlando previously dated on and off from 2002 to 2006.

Orlando has since married Miranda Kerr, with whom he has an 6-month-old son Flynn, while Kate is now dating Alexander Skarsgard.

Earlier in the week, Orlando worked on his fitness at a gym in Beverly Hills.

FYI: Kate is wearing Isabel Marant shoes.

Just Jared on Facebook
kate bosworth orlando bloom hug 01
kate bosworth orlando bloom hug 02
kate bosworth orlando bloom hug 03
kate bosworth orlando bloom hug 04
kate bosworth orlando bloom hug 05

Photos: AKM
Posted to: Kate Bosworth, Orlando Bloom

JJ Links Around The Web

Getty
  • Hillary Clinton tweets her support for Leslie Jones - US Weekly
  • Gisele Bundchen was spotted doing a sexy photo shoot - TMZ
  • Shawn Mendes slams Billboard for misquote about fans - Gossip Cop
  • Watch Christina Grimmie's latest video - Just Jared Jr
  • Jon Gosselin lashes out at Kate - Radar
  • Jamie Oliver reveals his newborn son's name - Lainey Gossip
  • Academy president responds to Birth of a Nation backlash - The Hollywood Reporter
  • tami

    This looks staged. The paps just happened to catch them running into each other? lol.

  • megan

    she is such a famewhore

  • Eresyn

    fameho

  • bighead

    LOL funny! cabbage patch kid must be jealous.

  • anello

    @tami: Nah..the paps were stalking him park his bike. Or maybe they planned to meet up. She is fame-obsessed, but this seems like a genuine moment.

  • km

    I like her shoes

  • http://j ivanka

    wow this thread will explode i think..

  • Mlef

    Someone is gonna be sooo piiiiissed..lol

  • http://ja slig o lambert^________^ cute

    people fast in this pag why ? Maybe orlando or kate

  • http://ja slig o lambert^________^ cute

    hay fan orlando or kate take 2 in u home to eat

  • Sure

    Proof that she’s not a stalker and is friends with her ex. Must help that she, Orly and Alex are repped by Robin Baum. Pretty sad that her ex can hug her in public but not her bf that she hasn’t been seen with in almost 3 months. Does Alex know he’s still her bf?

  • Daria

    Is that Alex’s car?

  • Alaia

    Well she’s a better actor than him I’ll give her that.

  • SnOOKIE

    O M G They’re totally facking!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Nyugen

    there’s a picture of them kissing each other. where is it jared?

  • alex

    those shoes are repulsive
    bad taste

  • hahaha

    chipmunk’s gonna be jealous!

  • http://justjared Mjkingforlife

    Stay away HO…

  • her friend

    standing there with her is Nadia Conners, who also knows Orlando pretty well, so not surprising that they’re talking. And no, that’s not Skarsgard’s car, its hers…where has she been hiding? I don’t think JJ has had a post on her in like three or four weeks?

  • Yo-Landi

    @tami: LMAO exactly what I thought. LIKE !

  • bess

    uhmmmm,
    Miranda has a great career, Orlando’s baby, and Orlando himself. She’s got nothing to be jealous of Kate for.
    Besides….Orlando dumped Kate, remember.
    I think that it’s nice that they can be friends now.

  • kel

    It’s been a while since they broke up, I think it’s a nice moment.

  • H.

    bird-legged ho

  • JEN

    lol she probably burst into tears when she got in the car
    “HOW COME HE DIDN’T MARRY ME…IT SHOULD HAVE BEEN ME!!!!”

  • mickey

    ugly chick

  • Sure

    Convenient that there has been talk of her stalking Alex like she did Orly when they were breaking up and poof! pictures of her with Orly to show they’re good friends. Has anyone seen pictures of these two together in the 5 years they’ve been broken up?

  • WTF?

    I thought she was in Italy, “filming”.

  • @26

    They have been at the same functions before.
    I think that it is greatthat they can be adults. They had a long relationship. They have both moved on.
    I’m sure Kate is asking about Flynn, and offering her congratulations (if she hadn’t already) on his beautiful new family.

  • WTF?

    If she’s in town, I think we might be in for a nice photo op treat this weekend. It ain’t over ’til it’s over. (In September, when “Straw Dogs” comes out.)

  • Sure

    @@26:

    Yes, they have been a functions together before but didn’t take pictures together like other friends do. Why would Kate need to ask about his son in the streets? A good friend would already know the answer. How come she’s never mentioned him in any interview? Cameron Diaz talks about Justin Timberlake and has even worked with him.

  • me

    wow!… that is really cool!… They are adults now!… I think it´s really great to see this kind of meeting, a hug, smiles and good energy.. They look really happy!, and so honest!… and I think its really unnecessary to talk about Miranda´s career, or Kate´s career, hey guys! that doesnt have any sense… this is something different… I´m glad for them… it´s great…

  • Bjorne Larson Says…

    Nobody really cares outside of JJ about this meeting.Kate you are truly a has-been.

  • Sure

    What’s really sad is that JJ used Alex’s name to bring attention to Bloom, the has been and Bosworth, the never was.

  • Nataly

    I didnt know she was just still in love with Orlando, really??

  • lol

    @@26: “I’m sure Kate is asking about Flynn, and offering her congratulations (if she hadn’t already) on his beautiful new family.”
    .
    .
    nah, i’m sure she was asking if they could have one more go at it in the sack. this chick loves married men!

  • lol

    looks like we have a bunch of kate fans here today! hahaha!

  • Camille

    @tami:
    Totally, and she seems to be clinging for dear life.

  • ladybug

    @WTF?: She’s been in town for 3 weeks.

  • Mike

    Fameho strikes again. I knew it had been too quiet lately. I’m sure she made the most out of this. She can’t wrap her arms around him any more tightly. Orly probably wanted out of there faster than he could blink.

  • so?

    that mean we are going to get an alex and kate sighting as proof they are still a couple?………….. oh goody lol it’s been since april (coachella) since we have seen kate and alex as a couple out and about!
    and I cannot believe JJ……. you have used alex’s name in an orlando and kate post!
    and there is more action and smiles between her and orlando in those photos…… then I have ever seen with her and alex since 2009 (scream awards)

  • Sam

    This is nice.

    2 celeb exes who greet each other nicely like human people and don’t hate each other and try to avoid the other at all costs.

  • Mike

    Awwwwww! So sweet! Gald to see they are still such goodfriends. maybe he can turn to her when the contract with Miranda expires. She can help him through the fake divorce from his fake wife. Kate’s a great gal, she’ll see him through until he can find another beard.

  • Chloe

    Set up. See how hard she’s trying? He looks ok when they’re just talking but the hug looks off. Convenient that the paps are there. She’s trying to make someone jealous.

  • LOL!

    I think I just heard Mayfrayn’s head explode.

  • kimluvsorlando

    She’s so much cuter than Miranda! I hope they get back together!

  • Orlando Bloom

    I miss you so much! I didn’t know what I had until you were gone. Now I’m in hell. Wait for me. It’ll be over soon. I still love you.

  • Kate Bosworth

    @Orlando Bloom: I’ll wait for you forever, my darling. I miss the attention that the paps…I mean you gave me. *kisses*

  • @44

    Why would her head explode over two friends greeting each other in a public place?

  • Chloe

    @Mike:
    LOL must be two Mike’s since the one I know that usually posts on here would never write that.

  • @46

    Yeah, I always looked so much happier and was so much more openly affectionate with you!!!

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here