Top Stories

Rihanna Cheers On The Clippers

Rihanna Cheers On The Clippers

Rihanna sits courtside as she watches the Miami Heat take on the Los Angeles Clippers on Wednesday (January 11) at Staples Center in Los Angeles.

The 23-year-old entertainer cheered on the home team – and the Clippers ended up besting the Heat with a score of 95-89!

PHOTOS: Check out the latest pics of Rihanna

Earlier this week, a behind-the-scenes video from the set of Battleship was released!

Ri will hit the big screen opposite Alexander Skarsgard and Brooklyn Decker when the action film is released on May 18.

Like Just Jared on Facebook
rihanna clippers game 01
rihanna clippers game 02

JJ Links Around The Web

Getty

13 Comments

# 1
YAAAS HONEY!!! @ 01/12/2012 at 10:54 am

She’s clearly looking for a new tall, fine boyfriend by attending all these bball games. Lucky b!tch lol

# 2

Fishing for a new wallet?

# 3

She must be hunting for a new BF. Always get the feeling at these games she’s more into how she looks, what she is wearing, getting her pic taken and everyone knowing she is there than she’s into the game.

# 4

She must be hunting for a new BF. Always get the feeling at these games she’s more into how she looks, what she is wearing, getting her pic taken and everyone knowing she is there than she’s into the game.

# 5

ew wtf is she wearing? i hate this talentless woman.

# 6

she looks like ish

# 7

LOL there are just two pics there are more and she is actually cheering! so your comment fails and i’m loving the hat

# 8

I’m sorry but I don’t care for her. Don’t think her music is very good. She is a wanna be Madonna in terms of trying to be front runner in the shock department. While I admire her for her devotion to her home and causes, she seems like an attention ho to many of us–it is always all about her and never really about anyone or anything else. And she’ll do anything to get that attention. So you fans who post on here, convince us otherwise.

# 9

Such a pretty girl but such a bad style. I like her lipstick

Rih always looks hot. Love her music, her sound is always different to other popstars.

love rihanna, always laidback

@sorella: its part of her job to look good anyway

PARTY???? @ 01/12/2012 at 5:05 pm

HARVEY IS A TURKEY FROM GOD!!!!! HAHAHA HER RED LIPS HAS BEEN ON A DOG’S KCID!!!!! HAHAHA

LOVE,
OBEY!!!! HAHA

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here