Top Stories

Lady Gaga - Fishnet Face for Grammys!

Lady Gaga - Fishnet Face for Grammys!

Lady Gaga covers up her face in fishnet at the 2012 Grammy Awards held at Staples Center on Sunday (February 12) in Los Angeles.

PHOTOS: Check out the latest pics of Lady Gaga

The 25-year-old entertainer wore a custom Versace ensemble to the awards ceremony.

Gaga recently announced her “Born This Way Ball” concert tour, which will make 110 stops worldwide, beginning in Seoul, South Korea. Can’t wait to see it!

The 2012 Grammy Awards, hosted by LL Cool J, airs live TONIGHT at 8 p.m. on CBS!

Like Just Jared on Facebook
lady gaga grammy awards 2012 fisnet 01
lady gaga grammy awards 2012 fisnet 02
lady gaga grammy awards 2012 fisnet 03
lady gaga grammy awards 2012 fisnet 04
lady gaga grammy awards 2012 fisnet 05
lady gaga grammy awards 2012 fisnet 06
lady gaga grammy awards 2012 fisnet 07
lady gaga grammy awards 2012 fisnet 08

JJ Links Around The Web

WENN
  • Rosie O'Donnell and Whoopi Goldberg get into a major argument over racism on The View- US Weekly
  • Beyonce and Jay Z lose bidding war over L.A. home - TMZ
  • Watch the star-studded musical goodbye on The Colbert Report's finale- Gossip Cop
  • Ansel Elgort reveals details on his upcoming album- Just Jared Jr
  • Parenthood now has an official end date- Entertainment Weekly
  • Sony cancels studio tours amid terrorist threats- Huffington Post
  • What do you think of Ethan Hawke's daring new hairdo?- Lainey Gossip
  • Watch Neil Patrick Harris make his American Horror Story debut- The Hollywood Reporter

90 Responses to “Lady Gaga - Fishnet Face for Grammys!”

Pages: [1] 2 3 4 » Show All

  1. 1
    Dina Says:

    Isn’t she tired of being a joke?

  2. 2
    Wahli Says:

    Oh I totally just forgot about her.

  3. 3
    Steph Says:

    I can’t stand her.

  4. 4
    tara Says:

    That dress looks uncomfortable as hell… and I’m kinda bored.

  5. 5
    david ouellette Says:

    This really is one of the better costumes that Lady Gaga has worn. She looks actually quite pretty – and mysterious. An A-plus for her.

  6. 6
    nandao Says:

    I love reading this , So does My boyfriend .he is almost 11year older than me .i met him via W’ealthybar.c’om a nice place for seeking rich men.which gives you a chance to make your life better and open opportunities for you to meet the attractive young girls and treat you like a king. Maybe you wanna check it out or tell your friends..TT

  7. 7
    Capella Says:

    Well, here is another way of hiding your face when it was botoxed to hell! Rose McGowan, take note!!

    That being said, this is quite a decent outfit for Lady Gaga! Yeah, it is a Madonna Truth or Dare remake, but at least this time, she didn’t come gestating inside an ET saucer!

    Yep, the crazy belongs definitely to Nicki Menaj’s take on Madonna’s and Guy’s take on a nun and Pope of 3 years ago.

  8. 8
    ha ha Says:

    unfortunately the net cant do enough to hide that ugly mug. nice of her to try tho.

  9. 9
    Ryan Says:

    Lady Gaga looks stunning, and beautful!

    GAGA IS A FASHON ICON

    NCKI MINAJ POPE STUNT WAS A FAILED GIMMICK HAHAHA!

    NO ONE CAN MATCH GAGA!

  10. 10
    Ismail Says:

    Trying to get attention!

    She’s wearing black because she’s mourning!

    She’s gonna be in Adele’s shadow through the whole show (:

    SUCK IT!

  11. 11
    Yui Says:

    @Ryan: I’m sorry but if you say she’s a fashion icon after all the ****** and horrendous clothes she has worn you are truly illusional. She has no taste whatsoever.

  12. 12
    Gag Says:

    That’s right. Cover up that ugly mug of yours. Horrendously overrated.

  13. 13
    Paulie Says:

    Yikes @ her face in profile. She really does look like an anteater.

  14. 14
    Too bad Says:

    LOL just lol for the whole ensemble. I don’t understand the people commenting on here. On Nicki Minaj’s thread they were like “oh plz keep trying hard b!tch. Gaga does it better. WHERE is gaga” bla bla bla… And now that JJ gives us some Gaga, you guys are complaining about her overdressing up? I believe both are try hards. Both their personas rely on extravaganza and shock and wierdness or whatever makes you people talk. Well, I guess their scheme is succeful….. I actually prefer Gaga a little bit because I think she has a better voice and her live performances are more amazing. Nicki is funny though!

  15. 15
    Melanie Says:

    I feel bad for Miranda and Blake having to sit next to her all night

  16. 16
    Lucky Says:

    Love it!! She looks great!

  17. 17
    Cool J Says:

    She looks FAB!!
    Omg! Perfection!

  18. 18
    Star Says:

    Beautiful! She outdid Nicki by simpley being understated and beautiful .

  19. 19
    Alice Says:

    Yay!!!!! I was waiting to see her! She looks awesome!

  20. 20
    Beach Boy Says:

    Wow! Stunning :)

  21. 21
    Kilo Says:

    Shes so great! Her look, her voice, I love it all! <3

  22. 22
    TJ Says:

    She IS there!!! Did she walk the red carpet?
    Looks awesome as usual

  23. 23
    Gwen Says:

    Awwww! I <3 her! I wish she was performing!!
    It's not going to be the same

  24. 24
    omd Says:

    why does it have to be fishnet? i can still see her face!

  25. 25
    Keys Says:

    GAGA!!! :-D

Pages: [1] 2 3 4 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here