Top Stories

Lady Gaga - Fishnet Face for Grammys!

Lady Gaga - Fishnet Face for Grammys!

Lady Gaga covers up her face in fishnet at the 2012 Grammy Awards held at Staples Center on Sunday (February 12) in Los Angeles.

PHOTOS: Check out the latest pics of Lady Gaga

The 25-year-old entertainer wore a custom Versace ensemble to the awards ceremony.

Gaga recently announced her “Born This Way Ball” concert tour, which will make 110 stops worldwide, beginning in Seoul, South Korea. Can’t wait to see it!

The 2012 Grammy Awards, hosted by LL Cool J, airs live TONIGHT at 8 p.m. on CBS!

Just Jared on Facebook
lady gaga grammy awards 2012 fisnet 01
lady gaga grammy awards 2012 fisnet 02
lady gaga grammy awards 2012 fisnet 03
lady gaga grammy awards 2012 fisnet 04
lady gaga grammy awards 2012 fisnet 05
lady gaga grammy awards 2012 fisnet 06
lady gaga grammy awards 2012 fisnet 07
lady gaga grammy awards 2012 fisnet 08

Credit: Kevin Mazur; Photos: Getty, Wireimage
Posted to: 2012 Grammy Awards, Lady Gaga

JJ Links Around The Web

Getty
  • Christie Brinkley's daughter claps back at online trolls - US Weekly
  • Kris Jenner bombarded with obscene texts from stalker - TMZ
  • This story about Jennifer Aniston is not true - Gossip Cop
  • Listen to Austin Mahone's two new songs now - Just Jared Jr
  • Kim Kardashian caught baring her butt in a thong - Radar
  • Beyonce was seen jumping off the side of a yacht - Lainey Gossip
  • Larry Wilmore opens up about Nightly Show exit - The Hollywood Reporter
  • Dina

    Isn’t she tired of being a joke?

  • Wahli

    Oh I totally just forgot about her.

  • Steph

    I can’t stand her.

  • tara

    That dress looks uncomfortable as hell… and I’m kinda bored.

  • http://website david ouellette

    This really is one of the better costumes that Lady Gaga has worn. She looks actually quite pretty – and mysterious. An A-plus for her.

  • nandao

    I love reading this , So does My boyfriend .he is almost 11year older than me .i met him via W’ealthybar.c’om a nice place for seeking rich men.which gives you a chance to make your life better and open opportunities for you to meet the attractive young girls and treat you like a king. Maybe you wanna check it out or tell your friends..TT

  • Capella

    Well, here is another way of hiding your face when it was botoxed to hell! Rose McGowan, take note!!

    That being said, this is quite a decent outfit for Lady Gaga! Yeah, it is a Madonna Truth or Dare remake, but at least this time, she didn’t come gestating inside an ET saucer!

    Yep, the crazy belongs definitely to Nicki Menaj’s take on Madonna’s and Guy’s take on a nun and Pope of 3 years ago.

  • ha ha

    unfortunately the net cant do enough to hide that ugly mug. nice of her to try tho.

  • http://www.twitter.com Ryan

    Lady Gaga looks stunning, and beautful!

    GAGA IS A FASHON ICON

    NCKI MINAJ POPE STUNT WAS A FAILED GIMMICK HAHAHA!

    NO ONE CAN MATCH GAGA!

  • Ismail

    Trying to get attention!

    She’s wearing black because she’s mourning!

    She’s gonna be in Adele’s shadow through the whole show (:

    SUCK IT!

  • Yui

    @Ryan: I’m sorry but if you say she’s a fashion icon after all the shitty and horrendous clothes she has worn you are truly illusional. She has no taste whatsoever.

  • Gag

    That’s right. Cover up that ugly mug of yours. Horrendously overrated.

  • Paulie

    Yikes @ her face in profile. She really does look like an anteater.

  • Too bad

    LOL just lol for the whole ensemble. I don’t understand the people commenting on here. On Nicki Minaj’s thread they were like “oh plz keep trying hard b!tch. Gaga does it better. WHERE is gaga” bla bla bla… And now that JJ gives us some Gaga, you guys are complaining about her overdressing up? I believe both are try hards. Both their personas rely on extravaganza and shock and wierdness or whatever makes you people talk. Well, I guess their scheme is succeful….. I actually prefer Gaga a little bit because I think she has a better voice and her live performances are more amazing. Nicki is funny though!

  • Melanie

    I feel bad for Miranda and Blake having to sit next to her all night

  • Lucky

    Love it!! She looks great!

  • Cool J

    She looks FAB!!
    Omg! Perfection!

  • Star

    Beautiful! She outdid Nicki by simpley being understated and beautiful .

  • Alice

    Yay!!!!! I was waiting to see her! She looks awesome!

  • Beach Boy

    Wow! Stunning :)

  • Kilo

    Shes so great! Her look, her voice, I love it all! <3

  • TJ

    She IS there!!! Did she walk the red carpet?
    Looks awesome as usual

  • Gwen

    Awwww! I <3 her! I wish she was performing!!
    It's not going to be the same

  • omd

    why does it have to be fishnet? i can still see her face!

  • Keys

    GAGA!!! :-D

  • GFY

    Lady Lupus !

  • roxy

    i admire her talent and personality, but gaga looks totally ridiculous in that outfit. what was she thinking???

  • Lana

    Oohhhh! I love love love her outfit , it’s the best of the night for me!
    She looks hawt!

  • Abc

    Its the Grammys!!! She looks perfect! Digging the hair

  • teamawesome

    Wow I love how you say she has no style, yet she wears Versace, Alaxander Mcqueen, and many more amazing and legendary designers… but wait you have no idea who they are since you are so absent minded. Her outfits cost more than your whole pathetic life is worth, so how about get a life and don’t hate on other peoples success.

  • Xen

    It’s amazing how hard people try to like her. It’s completely unnecessary.

    She looks mysterious. That’s all I can say about her look.

    She’s also preparing a lot of new material, so she’s not “going away” any time soon. Unless she dies.

    Her music and fans will endure however. So if you really hate her and her fans, you better hope there’s a Hell.

    And Gaga must have copied Madonna’s ET vessel/saucer from that time, you know, when Madonna originated it. I can’t remember, can you?

    LUV

  • Bp

    @teamawesome: ha! I was thinking the same thing! These kids no nothing about “love and glamour” lol
    Gaga looks fab per usual. Period

  • Debbie

    Haters gonna hate! Haha! Don’t matter! She has 5 Grammys and a world tour to plan… AND she looks great doing it!! lol! What are YOU doing?!?
    That’s what I thought.

  • Kelly

    I love this woman
    Gaga looks perfect tonight.

  • Tiki God

    Lady Gaga always looks fresh to death! She’s pretty great

  • VICTORIA

    GAGA The GREAT !! The Grammy’s was so BORING this year. Gaga we needed you to perform tonight. Chris Brown, Katy Perry, Rihanna, and Nicki Minaj all lip-synced and it was TERRIBLE. Gaga I am so glad you thanked Whitney Houston last year when you won your grammy, I know that must of warmed her heart. It’s good to appreciate people when they are alive. Little Monster’s, let Gaga know now that you love her. Let’s continue to make her NUMBER ONE.

  • dude

    She’s so overrated. I think she has talent, but I don’t find her interesting or mysterious. Her weird costumes are just boring…Yawn.

  • claus

    Horrible. Yack!

  • sigh

    No chest tattoos and the essentials covered. Life is good. lol

  • Kriss

    what a walking Freak show. everyone is laughing at her.

  • Snookie

    Overrated trash!

  • ADELE YEAH

    *REDUCTIVE !!!!!*

  • RIP GAGA

    …someone is getting boringgggggggg

  • http://glambeckhams.blogspot.com/ GlamBeckhams blog

    Epic: a voice won over ”i want attention” dresses. FINALLY A TRUE ARTIST!! THANK YOU, ADELE!!!!! ♥

  • The Queen of Trying Hard

    @Dina:

    This how a talentless artist went on stage by becoming attention- seeker but the fact is..she didn’t win anything.

    LMFAO..

  • Attention Wh()re

    “Look at me ! Look at me!…look at me..!”. Just hype no substance.

    She is the biggest joke in the music industry. She will be gone in 2 years. Cant wait.

  • GODNEY SPEARS

    SHE IS THE PERFECT ROLE MODEL FOR YOUNGSTERS WHO HAVE NO SELF-WORTH OR SELF-ESTEEM.

    YES, PLEASE GAGA COVER UP YOUR FUGLY FACE.

  • Next Stop …Vegas Freak Show

    garbage..just like her music and art!

  • isaidit

    she looks great genius make simple make up balances the Thierry Mugller inspired versace dress! anyone else see the hot baldy hunk in the background? yum!

  • Chris

    Its not working…I can still see her horse face, is this bitch still relevant?

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here