Top Stories

Robert Pattinson & Kristen Stewart Kiss at Cannes Film Festival

Robert Pattinson & Kristen Stewart Kiss at Cannes Film Festival

Robert Pattinson and Kristen Stewart lock lips at an after party for the 2012 Cannes Film Festival premiere of On the Road on Wednesday (May 23) in Cannes, France.

The 26-year-old actor kissed girlfriend Kristen‘s forehead as they celebrated her film’s screening together!

PHOTOS: Check out the latest pics of Robert Pattinson

In case you missed it, check out Kristen‘s gorgeous Balenciaga by Nicolas Ghesquière premiere gown that she debuted at the screening – and be sure to watch the trailer for the flick as well!

20+ pictures inside of Robert Pattinson and Kristen Stewart kissing in France…

Like Just Jared on Facebook
stewart rob kiss 01
stewart rob kiss 02
stewart rob kiss 03
stewart rob kiss 04
stewart rob kiss 05
stewart rob kiss 06
stewart rob kiss 07
stewart rob kiss 08
stewart rob kiss 09
stewart rob kiss 10
stewart rob kiss 11
stewart rob kiss 12
stewart rob kiss 13
stewart rob kiss 14
stewart rob kiss 15
stewart rob kiss 16
stewart rob kiss 17
stewart rob kiss 18
stewart rob kiss 19
stewart rob kiss 20

JJ Links Around The Web

Wenn

86 Comments

Pages: « 1 [2] 3 4 » Show All
king kayski @ 05/24/2012 at 5:54 am

Now that’s real love right there!!

OMG!!!! Can’t tell you how much this has made my day.. Should be revising but this is way better.. Cutest couple!!!

the cute, bashful couple, made me smile, they really r adorable,very cuddly and comfy around each other,ah:)

Omg this is seriously epic!

OMG….so sweeeeeeeet

Most beautiful couple in the world,I wish them many yrs of happiness together! May God bless them

they are so sweet and adorable

These are sweet. He seems so kind to & with her. Happy for them

It is obvious that they really adore each other ! Their body languages are so sincere and different from every other famous couples I have seen so far, refreshing!

I felt like a spy, but so sweet to see. 3 years – this is a genuine love.

@Coco:

Thank you,just what I was gonna say….

awesomeee finally! :D

aw, so cute! after all these years they still together and solid. they’re the real deal. i love both and wish them all the happyness in the world. :)

and when there are proof pics like this,the comment are only a few, the haters and nonsten are surely can’t speak anymore, right? Are you satisfied now nonsten??

Haha the ones saying that was staged.. I SAW IT FROM MY EYES !!!!!!!
No staged at all.. they’re just stupid people!

But as soon as Rob saw the paps down in the streets, they stopped coming close to the edge of the terasse.. I hate those f*cking paps!!!

What the F is this S?!
A couple kissing??!?
This is ridiculous! These things don’t happen!

Pianotante @ 05/24/2012 at 8:28 am

@TARA:

Your Welcome ;) Anytime.

twihardNY @ 05/24/2012 at 8:44 am

THIS IS FREAKING AWESOME!!! ROBSTEN FOREVERRRRR. THANK YOU SO MUCH FRANCE. ROBSTEN ARE ALWAYS SO AFFECTIONATE EVERYTIME THEY ARE IN EUROPE. OMG! This does not happen often so we should embrace this moment coz we may not have it again soon. thanks jared.

Yanekabella @ 05/24/2012 at 8:56 am

OMG … I feel the time just stop right now!
OMG I even don’y know them … but I’m Happy for them
it become more and more obvious ..! ADORABLE! … Love You ROBSTEN FOREVER!

OMG!!!!!!! Im dyinggggggg. They are sooo sweet to each other and they, like, they didnt stop kissing even when they already or might know that there are ppl/paps…<3

I have known for along time that they are in love, but this is the most loving I have seen them. After all the paps s..t he is trying to make her feel loved and you can tell she is much better for Robs kisse. Love them…

I have known for along time that they are in love, but this is the most loving I have seen them. After all the paps s..t he is trying to make her feel loved and you can tell she is much better for Robs kisses. Love them…

NOT HATER @ 05/24/2012 at 9:19 am

Please people. They’re doing it for the upcoming Breaking Down #2. Have you ever heard of ‘publicity’? Grow up, this is hollywood.

This made my day. I love seeing them all loved up! More power to them! Soooo adorable together!

Pages: « 1 [2] 3 4 » Show All

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here