Top Stories

Alexander Skarsgard: Encounter Fragrance Launch in Berlin!

Alexander Skarsgard: Encounter Fragrance Launch in Berlin!

Alexander Skarsgard is all suited up for a secret launch event of the Calvin Klein fragrance Encounter held on Tuesday (October 2) in Berlin, Germany.

The 36-year-old actor did a commercial for the new scent several months ago – check it out in case you missed it!

Earlier last week, Alex attended another launch event for the Calvin Klein fragrance in New York City alongside Olivia Wilde.

“It’s fun to wear, timeless and lets women be beautiful naturally,” he told Extra at the event about his thoughts on Encounter.

Like Just Jared on Facebook
alexander skarsgard encounter launch berlin 01
alexander skarsgard encounter launch berlin 02
alexander skarsgard encounter launch berlin 03
alexander skarsgard encounter launch berlin 04
alexander skarsgard encounter launch berlin 05

JJ Links Around The Web

Wenn
  • LeBron James has revealed the name of his unborn baby daughter- US Weekly
  • Kendra Wilkinson and Hank Baskett are spotted on vacation together in Costa Rica- TMZ
  • Tony Dovolani will be returning to the upcoming season of Dancing with the Stars- Gossip Cop
  • Claire Holt wants us to follow Grey Damon on Twitter - Just Jared Jr
  • Simpsons star Yeardley Smith will guest star on Revenge- Entertainment Weekly
  • Paramore does a powerful tribute for Robin Williams- Huffington Post
  • Who is Anna Kendrick dating?- Lainey Gossip
  • Film producer Peter McAlevey has died at the age of 58- The Hollywood Reporter
  • Laura Cremaschi shows off her assets in a bikini- Hollywood Tuna

26 Comments

Pages: [1] 2 » Show All
# 1

Great way to start the day! Hello handsome :)

# 2

Looking dapper! Enjoy the german beer. Cheers.

# 3

What kind of crappy photographer took these blurry and weird shots?

# 4

Yummy!!!

# 5

Good morning to me!!!

# 6

Hot as usuall!

# 7

@sinca

If he looks this HOT in these blurred pics, imagine how good he would look if the pictures werent so blurred!
He looks so much relaxed than the NYC photos.

# 8

Hot and yummy at the same time!

# 9

@Bumblebee: photographer was getting a head start on Octoberfest? :)

@canuck
That would be the only acceptable explanation for these pictures!!! Or all the good ones were in tents downing beer and they gave the camera to a ten year old !

@Bumblebee: the other acceptable explanation would be that it was me taking pictures, but alas… I wasn’t there! Lol

He looks smokin hot! Germany in October would be awesome! Beer toting wenches all around for our Swede!

lilla snorkfröken @ 10/03/2012 at 2:03 pm

I love him as the next Skarsgirl but he badly needs some tan. He’s always so pale and that isn’t very favorable for him. His nose is also little reddish, maybe the flu or hay fever or just too much beer lol? But anyways, nice tan would cover that and some other imperfections so well and naturally, without botox or surgeon’s knife.
And I agree with that person who said the photographer kinda sucks but these aren’t as bad as the photos with Olivia Wilde in NYC few days ago. I mean those “deer in the headlights” photos. He so cool and hot on screen but he often looks constipated or weird in photos which is weird considering he’s a model too.

lafamepoma @ 10/03/2012 at 5:33 pm

today i was walking around when i noticed something, i saw the poster of this fragance and he was there in big sizes, for a moment i thought, do i steal it? but i’m too honest and i didn’t do it, now i regret hahaha, but amazing him as a model for a fragance

He’s flawless. Beautiful man.

@lafamepoma: that would also be kond of hard to whip out of your purse and have him sign, should you ever run into the guy. :D

@Macy: Just to make it clear for all of you: Oktoberfest takes place in Munich, which is 600 km/ 400 Miles away from Berlin. In the pictures you see him drinking in Berliner Kindl (Berlin Beer). Not everywhere in Germany we celebrate Oktoberfest and actually the Oktoberfest is in September and ends in 2 days. I just live around 10 minutes away from the Fest… :)

@Bella: Well, my new neighbor is the German Consul and from the sounds of next door, they’ve been celebrating it! ;)

@Canuck: Well yeah, we love our beer. We drink it 365 days a year and not just in september/ october :D But i get why a lot of germans like the Oktoberfest. I don’t like it but i LOVE bavarian/ german beer. Can’t help it… but the beer from Czech Republic is also great!

@Bella: Hey, we Canadans rather like our beer too! Probably because many of our early settlers were English, Scots and Germans :)

@Bella:
Interesting to know! Well I’m sure anytime there is beer, Alex will drink it. LOL

…secret launch event?!? Had his personal team to fear something for him?? ;) LoL
But as a german I’m glad of course, that he has visited Germany once again after two years (last time was for TB-promotion-tour in Munich, I believe..). And I hope, he liked our beer as much as that of the US or the swedish beer. LoL
Btw; he looks great – as always! Love this blue color on him (of the shirt) – suits really good to him!

@Cafélady: I think JJ meant private not secret (if it were secret why are there pics), but then fact checking isn’t really JJ’s strength.

He’s suffering for his art: :)

“…Plus, I had to lose a lot of weight for it. I was on this diet for two months of water and kale salads basically. I was allowed a little bit of protein but no beer, no wine, no pasta. I like beer, wine, and rich foods….”

http://www.refinery29.com/alexander-skarsgard-encounter?utm_source=facebook.com&utm_medium=post&utm_campaign=skarsgard

Cafélady @ 10/06/2012 at 7:22 pm

@ladybug: …well, that’s very probable what you’ve said – it was probably private (why that?) and not SECRET…LoL
But like I said; it was nice of him that he came for just one(?) evening special event to germany…for this campaign-start…so he is…so adorable…

As for his diet;…LoL…I have read that too – personal I admire him for that. I mean, I presume I could also do this for an actress-job – at least I would try it – but would it work the whole time?? Honestly, no clue…I mean, I like it way too much – to eat…LoL…especially pasta!! …and this of an former eating- disorder person!…LoL

On the other hand – a nutrition like these isn’t really healthy – you know, the jo-jo effect..! But I find it very respectable that he is ready to do so much for a new role! :)

Pages: [1] 2 » Show All

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here