Top Stories

Justin Timberlake & Jessica Biel: Wedding Picture Revealed!

Justin Timberlake & Jessica Biel: Wedding Picture Revealed!

Justin Timberlake and Jessica Biel are all smiles on the cover of People magazine’s latest issue, featuring the first official portrait from their wedding.

“It was a really special evening,” Justin told the mag about their romantic Italian ceremony.

Justin, 31, played the guitar and serenaded Jessica, 30, as she walked down the aisle in a custom petal pink Giambattista Valli Haute Couture gown.

“It was an original piece I wrote specifically for the evening and for her,” Justin continued. “It was a lot to ask of them to travel, so we figured we’d give our guests a good party!”

For more from Justin and Jessica, visit People.com! The magazine is on newsstands now, so pick up your copy to check out all the wedding pics.

FYI: Jessica is wearing Martin Katz earrings.

Like Just Jared on Facebook

JJ Links Around The Web

Christopher Polk/Getty

106 Comments

Pages: « 1 2 [3] 4 5 » Show All
Ssshhii_baby @ 10/24/2012 at 1:26 pm

sorry, but this is a FAIL!!! this wedding picture should be about their love. not about how silly JT is, and she looks neglected. just by looking at the pictures you can tell she doesn’t have any backbone. you guys notice how the people who say they want “privacy” are usually the first running to sell their private life to People’s magazine? they are doing it purely for PR and pocketing the money…oh, and doing this “pink” thing is not original. sorry! Gwen already did it and she rocked it!!! as for JT…i don’t know what it is about him that rubs me the wrong way..he reminds of me of my a friends annoying pesty little brother that follow you guys around! even his smile reaks of cockiness full of doucher.y

Any celebrity that sells their wedding pictures is a fame whóre. Full stop.

6 monts tops

nepenthes @ 10/24/2012 at 2:20 pm

@Roxana: Omg, I just spit my coffee, trolol!
Justin looks like a fool, dude you just got married, stop pretending you’re a little boy who’s having fun, argh.

@Yohji: You the only whoore I see here. You comment on almost every post bad talking couples. Do you have nothing better to do with your life than mock celebrities?

@AMY: Ok, Jessica.

I never thought they would be the kind of persons who are selling their wedding pictures to that kind of magazine… Very disappointed by them.

what a bunch of phony fools

@Toni:

if you have not figured it out yet most all celebs are phonies , let me explain, they say one thing and then do the exact opposite when it caters to them. especially when they are on a talk show, OMG, it’s usually total BS … also do you have any idea how much those talk shows have to pay a celeb to attend ? ? it aint’ cheap ok !

It makes me kinda sad that on the biggest day of her life, her husband is willing to steal the limelight and act like it’s all about him. This just reaffirms what a 100% grade A doucheb*g this guy has always been.

justin looks like he was photoshopped into the picture… doesn’t look like they took it together

This photo of JT reminds me of the Tom Cruise couch jumping thing. I don`t know why… Maybe because this photo is just as ridiculous as the couch jumping was.
I completely agree with #51. I almost feel sorry for his wife but it`s her choice. The dress is hideous and she looks worse and worse every time I see her. I won`t even start with her taste in clothes…
By the way has anyone seen that `hilarious` wedding video posted all over the web? The one that JT`s friends made with homeless people making fun of them? Some friends JT has! Laughing at homeless people at his wedding! One blogger said that even if JT didn`t know about the video his friend assumed it would be entertaining for him. That whole video thing says a lot about JT and his friends…

Good luck to them and happy life

me he does not look a bit silly is the only love she looks like him is all in fun

anti biel @ 10/24/2012 at 6:40 pm

read what mick says on d listed…they made a video of street people..wising them best wishes . what poor taste.

laughing at the homeless, they set a new record of vulgarity and vapidness. what a pair of dumb, vain people. ugh.

Seeing Britney in the right corner made me laugh so hard! What a IRONY! LOOOL Cover fail…

ABSOLUTELY GORGEOUS , LOVE THE DRESS!!!

Thiefonce @ 10/24/2012 at 7:31 pm

Lmao omg. I dont know who I feel bad for Justin or Britney
britney face like ((You know I’m one of a kind
There’ll never be another me & She’ll never be me )) lol

poor justin his wife so old & ugly

Such an awkward cover! I can’t picture my front cover shared w my ex.

Imagine how awkward that shoot was though tbh. Jessica just sitting there smiling her big broad smile while Justin jumps up and down looking super excited xd
BTW brit brit look so pretty

he’s a douchebag and she is a complete *****… great couple

of course he makes sure he is the centre of attention on the cover.

The whole cover is just awkward, poor Jessica I feel bad for her, she’s hardly noticeable, it’s all about Britney and Justin

i caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant LOL she ruined his wedding cover LMAO
ITS
BRITNEY <3 <3 <3 <3
B!TCH

Pages: « 1 2 [3] 4 5 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here