Top Stories

Psy: 'Gentleman' Music Video - Watch Now!

Psy: 'Gentleman' Music Video - Watch Now!

Psy rocks a bold suit while dancing in the newly released music video for his track “Gentleman,” available on iTunes now!

The 35-year-old Korean rapper just wrapped up the music video earlier this week.

PHOTOS: Check out the latest pics of Psy

“Gentleman” is the follow up single to Psy‘s viral hit “Gangnam Style,” which has raked in 1.5 billion views on Youtube.

Also pictured: Psy attending a press conference before his concert to introduce “Gentleman” at Olympic Stadium on Saturday (April 13) in Seoul, South Korea.


Psy – ‘Gentleman’ Music Video

WHAT DO YOU THINK of Psy’s new music video for ‘Gentleman’?

Like Just Jared on Facebook
psy gentleman music video watch now 01
psy gentleman music video watch now 02
psy gentleman music video watch now 03
psy gentleman music video watch now 04
psy gentleman music video watch now 05
psy gentleman music video watch now 06
psy gentleman music video watch now 07
psy gentleman music video watch now 08
psy gentleman music video watch now 09
psy gentleman music video watch now 10
psy gentleman music video watch now 11
psy gentleman music video watch now 12
psy gentleman music video watch now 13
psy gentleman music video watch now 14
psy gentleman music video watch now 15

Credit: Chung Sung-Jun; Photos: Getty
Posted to: Music Video, Psy

JJ Links Around The Web

Getty

20 Responses to “Psy: 'Gentleman' Music Video - Watch Now!”

  1. 1
    lola_uk Says:

    Go away Psy! You had a good run with “what’s it’s name”, don’t be greedy, it’s not gonna happen. There’s no shame in being a 1 hit wonder. Please bow out gracefully.

  2. 2
    PrettyDew Says:

    I’m not gonna lie, I started dancing his moves all over again… don’t judge me because I’m beautiful and Psy is not a GENTLEMAN, LOL!!! ANOTHER HIT PSY!!!!

  3. 3
    XYZ Says:

    stupid in all ways

  4. 4
    jjaymia Says:

    i am convinced that Psy is a secret agent for north korea. i know he says he is from south korea but that could just be a front. i mean, is it a coincidence that north korea is now talking about the nuclear missles but also already started testing and placing them in a ready position. idk, i mean, i could be wrong.

  5. 5
    eric Says:

    NOT AGAIN, please. I’ve had enough of this sh*t!

  6. 6
    Keiko Says:

    The beat is catchy, but he’s super-annoying as always. Anyway, I’ll never give a dime to this guy for wishing death on Americans. Not even his insincere “apology” written by his PR team will change that.

  7. 7
    hitch Says:

    @jjaymia that is the dumbest thing I’ve read online. Sure Psy is a secret agent from North Korea LOL His death wish was on american SOLDIERS who with a tank ran over two middle school korean girls.

  8. 8
    RTD27 Says:

    He’s cooked.

  9. 9
    L Says:

    he’s a one hit wonder, lets move on.

  10. 10
    Elle Says:

    White rappers have white girls in their videos,
    Asian rappers have asian girls in their videos,
    Black rappers have everything BUT black girls in their videos.
    Things that make you go “hmm”

  11. 11
    no for real, really? Says:

    @Elle: Have you ever watched a music video?

  12. 12
    lala_poo Says:

    @Keiko – You Japanese are the German Nazi’s of Asia. I’d never spend a dime on your Japanese products you fool.

  13. 13
    Wanna see your face Says:

    @PrettyDew: Are you real pretty? Wanna see your pic.

  14. 14
    Lol Says:

    Never expected, but this video is super fun! He’s really trying to make people funny and joyful though this new song is quite similar to Gangnam Style. Whatever, i love it!

  15. 15
    Savannah Says:

    I think its really stupid really. Its downright ridiculous, not to mention disgusting in some parts as well. I loved Gangnam Style but this is just such a bug letdown :/

  16. 16
    cool Says:

    I wanna see his as* in the US

  17. 17
    YES - man Says:

    this is the real Psy , so cheap and low

  18. 18
    sere Says:

    ******

  19. 19
    sere Says:

    ret!! ard

  20. 20
    Nana Says:

    Go away PSY? what the hell you people talking about? the song is in korean you guys listen cuz you want to, he didn’t make the song for you guys. the song is clearly in korean. pft. one hit only, the guy has been an artist for more than 1o years please.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here