Top Stories

Beyonce: Bikini Photos for H&M Print Campaign!

Beyonce: Bikini Photos for H&M Print Campaign!

Beyonce shows off her bangin’ bikini body in the just released print campaign for H&M‘s summer collection.

In case you missed it, check out the first look at the 31-year-old entertainer in her campaign photos for the fashion brand.

“What makes these [H&M] pieces even more special is that Beyoncé herself had input into the design, and they are full of her own personal style,” Ann-Sofie Johansson, head of design at H&M, said in a statement.

WHAT DO YOU THINK of Beyonce’s campaign photos for H&M?

Like Just Jared on Facebook
beyonce bikini photos for hm print campaign 01
beyonce bikini photos for hm print campaign 02
beyonce bikini photos for hm print campaign 03
beyonce bikini photos for hm print campaign 04
beyonce bikini photos for hm print campaign 05

JJ Links Around The Web

Wenn
  • Autumn Reeser and Jesse Warren are getting a divorce- US Weekly
  • Janel Parrish suffers painful injury before the Dancing With the Stars finale- TMZ
  • Jose Canseco’s fiancee called the police after he reportedly threatened to kill her- Gossip Cop
  • Who went home on Dancing with the Stars?- Just Jared Jr
  • Cristela gets picked up for a full season by ABC- Entertainment Weekly
  • Watch Dustin Hoffman kiss Judi Dench on Graham Norton Show- Huffington Post
  • Read a recap for the latest episode of The Affair- Lainey Gossip
  • ABC show Selfie is heading to Hulu- The Hollywood Reporter

31 Responses to “Beyonce: Bikini Photos for H&M Print Campaign!”

Pages: [1] 2 » Show All

  1. 1
    Oh Yeah!!! Says:

    This woman is sooo sexy!

  2. 2
    Lucy Says:

    Can’t stand Beyonce,,,,, and how money hungry is she what wouldn’t she put her face on,,, and when I think of H&M style the last person I would think represents their brand is Beyonce.

  3. 3
    Oh Yeah!!! Says:

    sexy Bey!

  4. 4
    Jamie Says:

    Not bad for a 31 year old mom love you Bey.

  5. 5
    Hmmm... Says:

    WOW!!!! YOU LOOK AMAZING BEYONCE. I may NOT like your BIG nose, BIG lip, NASTY ATTITUDE, BULLY of a husband Jay Z, but I can’t deny how HOT you look… Summer here I come!!!

  6. 6
    SunnyAutumn Says:

    She’s too old for H&M. Teens and early to mid 20s.

  7. 7
    nina Says:

    http://www.reddysetbeauty.com/

  8. 8
    Marie Says:

    Beautiful

  9. 9
    Carlos Says:

    Looking good Beyonce.

  10. 10
    Emma Says:

    It’s like she’s been 31 forever…

  11. 11
    Sheila Says:

    I agree, too old to rep H&M. Overated and I think H&M and Pepsi will not get their money’s worth having her rep them,.

  12. 12
    Justme Says:

    Ugh. Overated, overexposed, overdone and so over Beyonce and her over-inflated ego.

  13. 13
    Shame Says:

    I think they’re insanely retouched…

  14. 14
    Isabelle Says:

    She is foxxy! Even in her candids!

  15. 15
    A Parisian Girl Says:

    @Shame:

    Totally !

  16. 16
    LaCroix Says:

    boring..

  17. 17
    LOL Says:

    It’s the same face in every photo. One Look Wonder.

  18. 18
    Oh Yeah!!! Says:

    :)

  19. 19
    Ava Says:

    Beyonce thinks she all that but she actually cheep…..instead of representing high endbrands … She’s rep H & M. Queen Bey, doesn’t see the irony of rep all these lower end brands… All she sees is the do$$ars., just like …. a Kardashian.

  20. 20
    Ava Says:

    When did Beyonce turn into Kim Kardashian? Same poses and “everything”…

  21. 21
    AJ Says:

    Whatever. Queen Bey does no wrong in my book! Atleast she doesnt annoy me the way JT does!

  22. 22
    danielle Says:

    im sorry… she looks hot for a mom but H&M is a brand for younger women… i think she’s too old for this…

  23. 23
    Oh Yeah!!! Says:

    rihanna only wished

  24. 24
    francisca Says:

    Ha ha, nice Rihanna rip off there Beyonce. Desperate for attention huh… awwwww!!!

  25. 25
    lol Says:

    She can’t model and she doesn’t photograph well, its no surprise that she doesn’t get that many ad campaigns or magazine covers.

Pages: [1] 2 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here