Top Stories

Jennifer Lawrence: Short Hair & Sheer Skirt for Sunday Brunch!

Jennifer Lawrence: Short Hair & Sheer Skirt for Sunday Brunch!

Jennifer Lawrence shows off her short hair while heading out for brunch with her friends on Sunday (April 21) at Tavern restaurant in Brentwood, Calif.

The 22-year-old actress wore a long sheer skirt and straightened her hair after debuting her new cut with a more wavy look at the 2013 GLAAD Media Awards the night before.

Jennifer took to the stage during the show to present an award to President Bill Clinton with the help of studio mogul Harvey Weinstein.

Watch Jennifer‘s speech below!


Jennifer Lawrence Presents at the 2013 GLAAD Media Awards
Like Just Jared on Facebook
jennifer lawrence sheer skirt short hair for sunday lunch 01
jennifer lawrence sheer skirt short hair for sunday lunch 02
jennifer lawrence sheer skirt short hair for sunday lunch 03
jennifer lawrence sheer skirt short hair for sunday lunch 04
jennifer lawrence sheer skirt short hair for sunday lunch 05

JJ Links Around The Web

ABC

96 Responses to “Jennifer Lawrence: Short Hair & Sheer Skirt for Sunday Brunch!”

Pages: [1] 2 3 4 » Show All

  1. 1
    Anne Says:

    She could be a fine actress but she didn’t deserved that Oscar. That kind of premiations it’s now all a fake business world.

  2. 2
    ScotleyLover Says:

    Anne She is not just fine actress she is brilliant actress and she is only 22. Jennifer deserves that Oscar and many more!

  3. 3
    Athena Says:

    Love her. So very talented and so very natural.

  4. 4
    Ash Says:

    love love the new do of JLaw!! i think she rocks any hair color and style!!! such a great talent!!! and it helps that she’s hilarious and funny as well!!!

  5. 5
    Ted Says:

    Overrated *****!

  6. 6
    eliana Says:

    OMG she looks like my sister, and she has the same skirt and shirt its zara, we found the same skirt in yellow and pink, lovely look

  7. 7
    yeah Says:

    Even if she kills somebody her blind fans still will be screaming “She is so funny and brilliant! hahahaha”…

  8. 8
    yeah Says:

    BTW, papz from National Photo Group is the ones that called by publicists. Emma Stone and Ansrew G. using them all the time in LA. And after complaining about harrasing. Lol

  9. 9
    marcello Says:

    @yeah: are you crazy or what? i respect your opinon if you dont like her, its ok, your choice and maybe you prefer other celebrities its ok but dont tell people what they should do or why they love her? hate her or like her its their choice so respect that

  10. 10
    ELLA Says:

    @yeah: IF YOU FEEL BORED YOU CAN COME CLEAN MY HOUSE LOL

  11. 11
    trop mimi Says:

    elle est trop mignonne avec cette jupe, ca lui va a merveille, elle devrait porter ce style c est trop classe et fraiche

  12. 12
    ???/???? Says:

    @yeah: i think you are fan for somebody else9actor or singer….) and no one can tell you why you love this person? so its the same situation you hate her that why you didnt like to see anybody who said some nice thing about her so its difficult for you and the QST WHY y even read any post about her and also comment YOU HAVE TIME TO READ ABOUT all the people or you are so obsessed just with her?

  13. 13
    PETER Says:

    @yeah: HAHAHAHAHAH YEAH WE STILL LOVE HER SO RELAX HATER AND GO read your books or do your homework NO LIFE

  14. 14
    sweetness Says:

    She’s a terrific Oscar winning actress and ….she’s adorable!

  15. 15
    Whee Says:

    @Anne:

    I agree. Remember, those awards aren’t what they used to be about. It’s all about popularity of present not just talent.

  16. 16
    bethany Says:

    it’s staggering what a good make up artist & decent stylist can achiev

  17. 17
    funny witch Says:

    This chick not for a bit less phony and fake that Anne Hathaway but since she is first class media manipulator with powerfull pr team – everybody buys her false image. Lets give her credit for being so tricky to fooled EVERYONE(almost). And if right now you think she is so sweet and friendly – just wait couple years and see how your idol will became insufferable arrogance bi*ch just like rest of hollywood. Back in the days Julia Ro, Reese W and Charlise were sweathearts too but look at them now… She is already puls diva stunts and that will be progress. Still dont think that is affected her career because gal is talented, attractive but what is most important – very well training how and whom kiss asses to keep going. Im little bit older to see all this coming. Mark my words.
    ps my native language NOT english!!!!!!!!

  18. 18
    tap Says:

    she is such a kiss ass

  19. 19
    Connie Says:

    Why is it if some young , pretty blond wins a Ocsar so many people have to rush out and say “Oh they didn’t deserve it” …………………………… If random people knew anything they would know it’s easy to play a pure drama, crazy or distraught women, it’s much harder for any actor (impossible ) to have to seduce the audience and ( other actor), play angry, funny, seductive and over dramatic without playing it too much to look ridiculous or over acting (and having to learn a dance sequence ) that by the end of the movie you have the audience rooting for you and falling in love with you… And believing in your love story with the other character ……so shut up. You’re just jealous people who have nothing better to do.

  20. 20
    WTF!!! Says:

    @ iTs true, thank you for your intense analysis its very important what you just say, after a few years we’ll see if she will change if we still alive hoping that there will be no explosions of other throughout america but thank you all world will take your advice into consideration, I admire your point of view you look at things in the long therm, I have never seen someone write a whole paragraph to say bullshit!! BIG LOL

  21. 21
    Annebel Says:

    She is just so loveable and unpretentious, and doesn’t act like this Hollywwod B.S is as serious as Hollywwod pretends it is.

  22. 22
    Jenisthebest Says:

    I second that. Well Said.

  23. 23
    maria Says:

    @Annebel: well haters gonna hate leave them get excited and bark like dogs LOL they would be at his place but they have a crappy life and they feel better about themselves in criticizing her or any celebrity

  24. 24
    WOW Says:

    Really @funny witch. Some of you are so darn creepy. Talking about her with so much hate as if you know her and she has personally done something to you. Why don’t you spend this abundance of time on something you enjoy?

  25. 25
    PEDRO Says:

    SEXY LADY!!! xoxoxoxoxo im your next boyfreind jennifer so plz stay single and wait for me im coming from espania

Pages: [1] 2 3 4 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here