Top Stories

Chris Brown: 'I Like Being the Person Everyone Hates'

Chris Brown: 'I Like Being the Person Everyone Hates'

Chris Brown suits up as he attends his court appearance on Monday (June 10) in Los Angeles.

The 24-year-old singer appeared in court for a probation review hearing – the L.A. County D.A.’s Office has been unhappy with Chris‘ court-ordered community service.

PHOTOS: Check out the latest pics of Chris Brown

Chris is also under criminal battery investigation for his brawl against Frank Ocean last January outside a recording studio. Prosecutors are expected to deliver their decision during a preliminary hearing scheduled for Monday (July 15).

“I like being the person everyone hates,” Chris wrote on his Twitter account later that evening. “Makes life exciting.”

Like Just Jared on Facebook
chris brown i like being the person everyone hates 01
chris brown i like being the person everyone hates 02
chris brown i like being the person everyone hates 03
chris brown i like being the person everyone hates 04
chris brown i like being the person everyone hates 05

Credit: Frederick M. Brown; Photos: Getty
Posted to: Chris Brown

JJ Links Around The Web

FameFlynet Pictures

17 Responses to “Chris Brown: 'I Like Being the Person Everyone Hates'”

  1. 1
    Emma Says:

    Makes you even dumber than you look *******

  2. 2
    TVgal Says:

    Chris Brown: “I Like Being the Person Everyone Hates.”

    Well, mission accomplished.

  3. 3
    mer Says:

    OMG, what a loser!!

  4. 4
    YAAAS HONEY!!! Says:

    What a liar! He’s tried everything humanly possible to make people like him and he’s failed every time! LOL! homegurl’s in denial or straight up lying. The stress and bitterness has aged him a good 12 years. Put the coke down Fist Brown!

  5. 5
    jefferson Says:

    “I Like Being the Person Everyone Hates.”
    Well what else is he supposed to say in order to keep any dignity?

    Bullshit! Nobody, not even a sociopath likes to be hated!

  6. 6
    Comprar maquillaje Says:

    Thats so sad… How to lose your life in 5 seconds…

  7. 7
    lala Says:

    after a while it gets to u chris so dont even try and style it out
    i used to find him adorable when he came out with the song “yo” what the heck happened to him

  8. 8
    Oh Yeah!!! Says:

    No RIhanna? RIhanna girl you got DUMPED LOL and now Karrueche is there is to Support HER MAN!
    -
    Rihanna is a Fool! Dumped by her abuser!

  9. 9
    Oh Yeah!!! Says:

    ri-Fool

  10. 10
    Oh Yeah!!! Says:

    Got rih selling tickets for 50 cents to fill stadiums! Hahahha!

  11. 11
    pika Says:

    @Oh Yeah!!!: they’re all fools. chris, rihanna and karrueche got stuck in this pointless love triangle just for “love” and drama

  12. 12
    rhi Says:

    He look sad doe…..all the best for him and i sincerely mean it……

  13. 13
    Piper Says:

    hahaha like he had a choice. spoken like a sore loser.

  14. 14
    Kaira Says:

    Yall are really dumb for say that Rihanna was a fool
    she wasn’t , she is not a fool
    she just followed her heart to go back with the guy she loves
    yes maybe it was a mistake but she is not the only one , and if you go to Church/mosque , WHAT ABOUT THE FORGIVENESS
    If he want to be with Karrueche , good for him but dont call Rihanna a fool

    LOOOOOL and for the persons who said that she sell her tickets for 50 cents
    you dont deserve any serious response because you’re just 1 HATER
    who hurt you in ur life ?

  15. 15
    soy Says:

    blame all the ratchet ho-es that still support his a-ss

  16. 16
    Oh Yeah!!! Says:

    He doesnt look sad! He looks relieved!

  17. 17
    Chris brown lover Says:

    Don’t listen to what those haters say they ain’t loyal I love you and your my inspiration every day

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here