Top Stories

Vanessa Hudgens: Last Minute Holiday Shopping at Pet Store!

Vanessa Hudgens: Last Minute Holiday Shopping at Pet Store!

Vanessa Hudgens is camera shy while dropping by a Post Office on Monday (December 23) in Studio City, Calif.

Later in the day, the 25-year-old actress did some last minute Christmas shopping at pet store Maxwell Dog.

PHOTOS: Check out the latest pics of Vanessa Hudgens

On the same day, Vanessa showed off her toned tummy while taking a hike at Runyon Canyon Park in L.A.

“Charging my beautiful crystals. Made by @hannala23handmade. Ps. Beyoncé all day today. #obsessed,” Vanessa recently wrote on Instagram with a pic.

15+ pictures inside of Vanessa Hudgens doing some shopping at a pet store…

Like Just Jared on Facebook
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 01
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 02
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 03
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 04
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 05
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 06
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 07
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 08
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 09
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 10
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 11
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 12
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 13
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 14
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 15
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 16
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 17
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 18
vanessa hudgens last minute holiday shopping at pet store 19

Photos: FameFlynet
Posted to: Vanessa Hudgens

JJ Links Around The Web

Getty
  • Marc Anthony regrets not being there for his kids - US Weekly
  • Prince traveled miles for an alleged pill addiction - TMZ
  • Miley Cyrus and Elsa Pataky got matching tattoos - Gossip Cop
  • Listen to Skylar Stecker and Silento's new song - Just Jared Jr
  • Beyonce and Jay Z remove their wedding rings - Radar
  • Mandy Moore is going to make you nostalgic - Huffington Post
  • Watch Queen Elizabeth do some trash talking - Lainey Gossip
  • Hamilton pays tribute to Rent's 20th anniversary - The Hollywood Reporter
  • tick

    She looks orange… like Snooki.

  • emmette

    Is she on drugs? she looks bloated.

  • .

    @emmette:
    thats zac efron. V is healthy

  • anney
  • ol

    she looks adorable, Shadow is so lucky! hahaha

  • ol

    what if the pink little coat is for Shadow…………………… SOCUTEEEEEEEE

  • emmalyn
  • emmalyn
  • emmalyn

    @ol:
    i think she’s buying little presents for all their dogs. Van looks so tiny

  • haily

    gym girl again

  • hs

    WHAT.ABOUT.THIS.I.CAN’T.
    http://instagram.com/p/hbfEikuaMJ/

  • marie

    Why so pretty BBV? i’m in love with her style and her bf lol

  • samantha

    @ol:
    i would love to see a pic of V and Shadow

  • em

    Babyyyy. Looking cute. would love to see her working again instead of working out.

  • samantha

    @marie:
    oh VAUSTIN they are all over my TL on tumblr and twitter haha ♥

  • hanna

    @em:
    She starts promo in 2 weeks. According to Ron, Vanessa will be on a GS screening in Chicago on January 5.

  • hanna

    @em:
    she was als spotted at her voice coach’s house a couple o times.

  • rent

    lovely. keeping fingers crossed for oscar nominations due next year! she is gonna get one for SB.

  • hanna

    @em:
    and she will be on Leno on January 15 ;)

  • rent

    @hanna thank you. Would love to see her in a new film. It’s been a while. Kind of wondering, may be she isn’t getting offers?

  • DEI

    awwee she looks adorable. This has been such an amazing year for her, filled with good reviews, good movies, and news. Im really proud of this girl! Love you Vanessa.

  • hanna

    @rent:
    As far as we know, since HSM she has been getting offers -as in franchise, big budget films- but she is picky as fu-ck lol. A couple of months ago she said she has so projects to be announced, but we usually find out when she is already on set. Vanessa and her team are really private.

  • JFC
  • ..

    @hanna:
    hernextmovieisanactionfilm

  • zacfan

    @emmette: drug rehab score => vanessa = 0, zac = 2 (and counting?)

  • hola

    i hate the fact that she’s always on gossip sites. she does tweeting and tumblring too much. no wonder people call her attention w*ore. she only filmed that stupid sink something. again a teen drama fighting with zombies. ridiculous

  • ..

    @samantha:
    they are the “new” IT COUPLE

  • amy

    @zacfan I think your a druggie yourself. Btw Zac went to rehab for alcohol not drugs. Go figure. The guy is gonna be a hit again next year when Neighbours and TAM come out by which time vanessa’s gonna be in the drain, not working, just having fun. not good. She isn’t getting any projects.lol

  • CHAU

    @hola:
    At least she isn’t on rehab, blind items site or something like that. She uses her tumblr and twitter because her fans asked her for years and back in march when she was in Paris SHE PROMISED to her fans that she was going to start using twitter/tumblr/instagram just for them.

  • .

    @hs:
    if you read all the comments on all the pictures of Vanessa at Hillsong, probably will melt your heart She is the sweetest person ever, and God has changed her life. She is a better person since december 2010. Everything is more beautiful and she is finally happy.

  • dd

    @amy:
    lmao do you really believe that? Coke has been Zac´ BFF the last couple of years… then i guess you are not a fan.I bet you dont know about all his gf/hook up and everything hahaha BTW he will relapse soon

  • samantha

    @amy:
    Vanessa is a healthy young woman, she is surrounded by love and good energy, PLEASE leave drug addicts, her ex and everything irrelevant out of this post. THANK YOU!

  • samantha

    @JFC:
    cutie

  • lol

    @dd How delusional are you? you really believe all the crap.Clearly your not a fan hun. He’s wearing the blue sobriety chip for alcohol. Guess you didn’t know that. Alcohol has always been Vanessa’s problem and smoking, There are pics of her falling drunk and smoking in streets, traffic lights. She posts martini recipes on her tumblr. I don’t think yu know that either.lol

  • J

    What’s wrong with her face?

  • Haters Suck!

    @lol
    Well they don’t make chips for drug addicts.

  • jaimy

    @Haters Suck good. if not Vanessa would have a necklace of chips by now.lmao

  • VV

    Her face looks different some how. No hate pls. Perhaps she had one too many drinks last night.

  • http://Justjared.buzznet.com BOJI

    She’s into crystals and so am i. I keep them in shallow dishes around my sitting and dining area. Just love them.

  • maria

    @lol: Love how HIS delusional fans have to grasp at straws looking for reasons to trash her. So when were these so-called pics? Right after her break-up with Mr Rehab? Yup. When she had a bit of letting loose, single time. She was having fun and of legal age. Don’t know any twenty somethings who don’t do that. Hasn’t been a problem for her obviously. The ex has done nothing but party, bathe in p*ssy, and snort, and it shows. Throwing false accusations at Vanessa just doesn’t make them true. He’s the one with the problem. Oh, and hope you enjoy his oscar contending raunchy new movies; such a talent.

  • zacfan

    @lol: you are so delusional – read this from People 9/25/13 (the hollywood actors’ publicist approved magazine) ‘In the new issue of PEOPLE, sources share details about Efron’s partying – that sometimes went on for days – and his serious drug problem that included abuse of cocaine and Molly, a form of Ecstasy. “The partying got out of hand,” says a friend.’

  • zacfan

    just a friendly reminder to xxx fans like hola, lol, vv (all clones of nightwish).

  • Lauren

    @zac fan
    You hate zac yet you continue to bash him on this Vanessa post? Talk about being a hypocrite, your the only one who talks about zac on here while others on here are talking about Vanessa your the one who brings up zac on here, it’s been years why must to bring up zac and his past on a Vanessa post?

  • zacfan

    @Lauren: I know you are the “fake” lauren. for your info, no one wants to mention that basketcase here. read through the comments. no addicts allowed here. can’t you read the sign?

  • zacfan

    leave the troy bolton days. grow up!

  • we

    She looks ridiculous.

  • we

    @zacfan you gotta be kiddin me. People? Publicist approved? In what fantasy world? It’s certified crap.

  • we

    @maria what are you? A psycho? So when vanesa drinks and smokes and licks white drugs off fingers,its alright.she’s of legal age.when she falls down cannes steps drunk, she was just letting loose. When efron sways outta a club all tipsy he’s undesciplined crap. Go check yourself in to a mental asylum. Take zacfan along with you if possible. Pls do.

  • tina

    @amy: She’s happy, HEALTHY, attends church, and is in a good relationship. She has NEVER BEEN TO REHAB. What is wrong with the exes fans? This is the HOLIDAY SEASON. EVER HEARD OF PEACE ON EARTH, GOOD WILL TOWARDS MEN? Thank God, you’re his fans, we wouldn’t want a bunch of delusional cry babies here all the time. No matter how you try to flip it, HE IS THE ONE WHO LOST ROLES BECAUSE OF DRUGS, HE IS THE ONE WHO WENT TO REHAB, SHE DOESN’T NEED TO ‘COME BACK’ BECAUSE SHE HAS NEVER LEFT. GROW THE HELL UP.

  • tina

    @we: Drinking and smoking are legal. No one is stupid enough to”lick drugs off their fingers” at a well photographed outdoor event. Stop grasping at straws. He messed up. No one made him. Believe this, if it wasn’t true about his drug use his PR people would have been out on EVERY entertainment outlet denying it. The only reason they put out that lame assed alcohol story was because some one was going to leak it any way. I wish him luck, addiction is for life. Helping him to hide only makes you an ENABLER.HE WILL KEEP USING UNLESS PUT IN CHECK.
    Like I said I wish him well, why are you people here? Do you think trying to tear her down will lift him up? Are you (his fans) on drugs, also? Is that the reason you are here? Did someone put out a memo that she is doing just fine and upset you? I really don’t get it. If you never brought him here I would forget he exists, but you’re here everyday bring up somebody she used to know.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here