Top Stories

Vanessa Hudgens: My Fans Inspire Me Everyday!

Vanessa Hudgens: My Fans Inspire Me Everyday!

Vanessa Hudgens carries two iced coffees to her car after grabbing a pick me up on Wednesday (February 26) in Los Angeles.

The 25-year-old actress recently joined the question and answering social media platform Mobio Insider, where she can answer fan questions!

PHOTOS: Check out the latest pics of Vanessa Hudgens

The day before, a fan asked Vanessa, “Who is your inspiration? :),” to which Vanessa responded, “You guys inspire me everrryday!” So sweet!

Be sure to ask Vanessa a question and have a chance to get it answered.

10+ pictures inside of Vanessa Hudgens with her iced coffees…

Like Just Jared on Facebook
vanessa hudgens my fans inspire me everyday 01
vanessa hudgens my fans inspire me everyday 02
vanessa hudgens my fans inspire me everyday 03
vanessa hudgens my fans inspire me everyday 04
vanessa hudgens my fans inspire me everyday 05
vanessa hudgens my fans inspire me everyday 06
vanessa hudgens my fans inspire me everyday 07
vanessa hudgens my fans inspire me everyday 08
vanessa hudgens my fans inspire me everyday 09
vanessa hudgens my fans inspire me everyday 10

Photos: Wenn
Posted to: Vanessa Hudgens

JJ Links Around The Web

Getty
  • Kylie Jenner flaunts cleavage in a sexy lace bra - US Weekly
  • Two models involved in car crash after attending Indy 500 - TMZ
  • Watch a So You Think You Can Dance highlight - Gossip Cop
  • Why is Kat McNamara known as "grandma"? - Just Jared Jr
  • Melissa McCarthy responds to Ghostbusters negativity - Radar
  • Justin Bieber complete Marky Mark transformation - Huffington Post
  • Here's the latest Game of Thrones scoop - Lainey Gossip
  • Katie Couric regrets misleading editing on gun documentary - The Hollywood Reporter
  • ryme

    i missed her!! beauty

  • Megan

    I’m a girl :(

  • just me

    OK Vanessa, my question is, why do you spell everyday with 3 r’s?

  • Jane

    what a nasty effing W*H*O*R*E

  • kelly

    Does anyone else despise this non talented girl? Can’t stand her.

  • Alex

    @kelly: I don’t despise her, but she is definitely stupid and obnoxious. The social media obsession is really annoying. Twitter was a horrible invention imo

  • Jr

    Jane
    Your mother must be proud. I’ll never understand why people hate this girl. She seems very sweet, very kind as well as talented. Then again maybe that’s the answer. Humanity has become more and more vicious and is afriad of people different from them.

  • Jr

    Alex
    Have you ever met her before?

  • maria

    @Jane: I guess you don’t know the definition of the word, dearie, cause a girl who has had 2 long term relationships and doesn’t sleep around, is anything but that. You are one nasty idiot.

  • Jane

    @maria: you’re joking right? defend her all you want, but she will always be a nasty c u n t that she is… yeah she’s a real class act with all those nudes she leaked

  • Jane

    @Jr: she is nothing but a talentless twat. and a w h o r e i might add.

  • Alex

    @Jr: No I haven’t met her. Her public persona is obnoxious to me. If you disagree that’s your opinion and you’re entitled to it just as I am entitled to mine. And for the fans who say if you don’t like her leave, well, no, I have as much right to post my opinion as you do yours. That’s the great thing about JJ, people can freely post differing opinions.

  • kelly

    I like that pink jacket on her. She doesn’t have any talent what so ever.Get a life women. She’s bored and looking for these to do.

  • kelly

    She must of painted her augly nails again. Cut those augly nails off.

  • Jr

    Jane
    I’ll pray for you.
    Alex
    Well you seem to be in great company.

  • Aly

    its funny how y’all are hating on V while she’s on her 5 million dollars mansion lol get a life haters

  • Aly

    @Jane: the nuded came out like 8 years ago, its time to move and stop living in the past. It’ll bring you nowhere

  • Aly

    @Jane: nudes*

  • Pluta

    @Aly: Well girl, that was such a big deal. And the fact that she got such success after that as if nothing had happened was even worse.

  • lazy days

    She should learn how to make her own coffee since she doesn’t want to change out of her pj’s

  • http://Shanice15Xo Amoore

    @Jane,@kelly,@Alex,@lazy days and all your judgmental idiots that sit behind your computer all day and night doing here? You cannot stand Vanessa we get the picture!now go away and don’t come back here!You haters sound like people that escape from the nat house that post on here more then Vanessa own fans.Stop bring up Vanessa past mistakes that happened years ago stop living in the past!Did Vanessa tell you to your face that she posted those nude pixs of herself on the internet HA??Your mental get your facts straight before anyone of use start any rumors about Vanessa.Stop saying that Vanessa doesn’t have any talent she can act,sing,dance,paint and is really good in the fashion.She just needs to make really good role choices btw Vanessa is working on her 3rd album:)

  • thickeascheat

    jane you are the slut and whore!

  • thickeascheat

    jane you are the s|_u+ and your mother is a VVhore!

  • Nightwish

    Now she goes online to get attention from fans? Is she out of sources for attention elsewhere? This chick is a riot. She needs to work on a consistent and admirable personality. That is step one.

  • Nightwish

    @just me: Childish and silly, isnt it?

  • High Fool Musical

    What do her fans inspire her to do? Choose a funky new nail color? Post a compelling new youtube video? More duck face selfies?

  • tina

    Who invited the ignorant children to play? Again if all you’ve got is something she did as a teen, I’m good. Maybe when you grow up your vocabulary will improve. Bet those were the first word you learned as a child. God forgives if you think you’re better than Him, so be it.

  • http://Justjared.buzznet.com BOJI

    Pretty in pink! And I love her beanie. Yep, missed our girl.

  • Nightwish

    @tina: The general public who have no clue who hudgens is cant bond or relate to her cause shes all over the place doing anything for attention. Its tacky and desperate. Shes 25 already but insists on acting like a teen. Why dont you fans realize this? She wont be respected cause she doesnt act her age. You guys have to think about these things if you want to make her small club a little bigger.

  • vanessa luvvver

    @tina
    “Maybe when you grow up your vocabulary will improve” heyyy thats so rude u hater how could u be mean to vanessa its not her fault she cant spell or speak like an adult she never finished school cuz shes too talented for school she can sing act dance she doesnt need school or vocab an spelling she is releesing a new album soon and she will show the haters!!!! haters are just jelus cuz vanessa has a manshun she dont need to be a geenius to get dat $$ vanessa is a goddess and she doesnt need brains. books are for geeks and losers! vanessa 4evaaaa

  • Nightwish

    @High Fool Musical: It inspires her to seek out their attention even further through cheap avenues, like what you listed. Its all about attention for her. I cant wait for the day when it all comes crashing down. She has to learn that vanity is selfish and indulgent. Her fans are so stoopid and shallow too, just like her. All comments are about how she looks, to stroke her narcissism even further lol

  • http://Justjared.buzznet.com BOJI

    @Nightwish: Still here, I see. You can never get enough of Vanessa. Don’t you just adore her! You deem her insignificant in the celebrity world, yet here you are whenever there is a post of her. Admit it, she’s your guilty pleasure.

  • Hudgensfan

    @vanessa luvvver: she looks like a full grown woman dressed in teen clothes. How embarrassing! Like omg! So trrryhard, like o m g

  • Hudgensfan

    @BOJI: Ha! Look at that sad empty shell of a girl walking around, not knowing who the heIl she is

  • Vapidnessa

    @High Fool Musical: Kim K does that same crap with asking her fans what type of manicure she should get next. Whats next V, a baby to pass off to nannies?

  • Jr

    So you sit behind a computer and see a picture and call her names and can tell what a person is like. Can someone explain to me how that’s not childish?

  • Nightwish

    @Jr: while were on the subject of nails, her fingers are gross and scary looking. They look like the claws of some scavenging bird variety. Vulture? Crow? Yikes

  • Hudgensfan

    @Nightwish: Yikerrrs

  • Hudgensfan

    Gs bombed so she tweeted that she wants to get back into music right? Omg if album sales are box office sales. do u think she’s in for more humble pie? Like omg, like that could be a major psychalogical blow and she cld be in the dumps 4everrr

  • Jr

    Nightwish
    While we’re on what subject you heartless person. You know nothing of decency, compassion or anything. You just spew false venom at someone you know nothing about for no good reason.

  • em

    @Aly actually it’s just 2.75m. Zac’s the one got 4m mansion : D . Btw TAM has grossed 34m worldwide and will gross more. In every country it was shown, it did better than SB with better per theater averages. Though it didn’t open well , from second weekend on its drop was much lesser than SB. So .. where’s that idiot who said SB did better???

  • http://Shanice15Xo Amoore

    Omg for the love God Vanessa please if you reading this!!go back home quick and go put on a fabulous dress and killer high heals and go to a makeup artist so he/she can make you look like the most beautiful women in the world!!!please Vanessa for the love of what’s all good and not Judge in this world the Haters cannot stand it Vanessa its driving them crazy!!!Go to your agent and join 8movie roles! And I know your busy working on you 3rd album to but please have a Beyonce moment and drop single after please Vanessa!!these haters cannot shut there faces and live the own lives instead of spending all day long wanting to know what your up2 and have to comment on here every chance they get! Please Vanessa Hudgens if your reading this!!!!! Btw have fun at the Hollywood Domino & Bovet 1822 Annual Pre-Oscar Gala Vanessa.

  • italian mom

    @Amoore:
    Well said!! ahah, I hope Vanessa will fully enjoy the pre-oscars gala!

  • Hudgensfan

    @Amoore: as close to the oscars as she will everrr get haha. Oh, are u her pr? Wow, u guys sure no the ins and outs of her sched!

  • http://Shanice15Xo Amoore

    Thx italian mom:) omg I apologies for the errors in my little essay lol I’m just sick of all the “hate” and “judging” in this world(I wish it was illegal to judge each other)then this world would be a better place:)all these haters need God in there lives!Don’t comment on anything about Vanessa if you don’t like her. We “stupid fans” of hers as the haters labels us as will always support her.You haters won’t listen anyways so comment all you want call Vanessa a hoe and untalented and attention seeking bitch all you want but at the end of the day her fans will always stand by her and defend her against you haters:)

  • jen

    God Jared, you really need to start filtering some of these comments. Do you even check them before you allow them to be posted? It’s a headache when you’re trying to comment on a post on someone you’re a fan of and you have to see some of these asinine comments. It’s not just on her threads either; I remember going on some Jolie/Pitt or Aniston posts and seeing horrible comments there.

  • jen

    Also I wish I had the courage to walk around town with slippers on lol

  • http://Shanice15Xo Amoore

    @Hudgensfan I’m a fan of hers I follow her own twitter an I’m 1 of her 12million fans on facebook(almost 13million btw haters) I get news feed daily about her:)call me a stalker haters or stupid for being a lovebug I don’t really care what you say or think but I will always defend Vanessa. @hudgensFan are you a psychic didn’t know you could predict the future. BYE!!!I’m going to go live my life now while you haters still judge Vanessa and sit behind a computer all day.

  • Hudgensfan

    @Amoore: 13 million fans on facebook…
    Gimme shelter bombs at box office barely making a mill lol
    Wow “fans” wow
    But facebook “friends” and twitter followers sure make her feel like a star, huh. right. lol

  • Nightwish

    @Hudgensfan: Thats funny. Keira knightley has ZERO facebook followers and ZERO twitter followers (and good for her) but her last movie made 70 million off a 31 mill budget. Wow hudgens, way to get your committed fans into the theaters to support you. Maybe you can beg on twitter and facebook since social networking is soooo important to you lmao

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here