Top Stories

Miley Cyrus Rocks Fake Teeth for Bangerz Concert!

Miley Cyrus Rocks Fake Teeth for Bangerz Concert!

Miley Cyrus sports a bright yellow shirt as she sticks her tongue out in a pic she posted to Instagram on Sunday night (June 1) in Helsinki, Finland.

The 21-year-old performer went on a selfie posting spree after her show.

PHOTOS: Check out the latest pics of Miley Cyrus

“Tonight’s shoooww was fuuuuuun,” Miley captioned the photo of her in front of the crowd.

“If it wasn’t for the show tonight I would lay in bed and miss Floyd alllllll day,” she tweeted before the show.

Earlier that week, Miley made her way out of the Sporting Club in comfy slippers in Monte-Carlo, Monaco.

Like Just Jared on Facebook
miley cyrus selfies bangerz tour finland 01
miley cyrus selfies bangerz tour finland 02
miley cyrus selfies bangerz tour finland 03
miley cyrus selfies bangerz tour finland 04
miley cyrus selfies bangerz tour finland 05

Photos: Instagram
Posted to: Miley Cyrus

JJ Links Around The Web

Neilson Barnard/Getty

17 Responses to “Miley Cyrus Rocks Fake Teeth for Bangerz Concert!”

  1. 1
    vayay Says:

    Ewwww her throat!!!

  2. 2
    Tori Says:

    Get over yourself.

  3. 3
    Hate her Says:

    Wtf does anyone think she’s cute or hot at all anymore? She’s like a huge used up bag of drug douche or something…

  4. 4
    Floyd Says:

    F off about stupid FLOYD!!!!!

  5. 5
    Ha Says:

    that second pic is disturbing

  6. 6
    Chris Says:

    by seeing the posts above, I can say first how immature and stupid haters are… second they have no life… and third it seems to be the same person to most of the comments…
    anyway Miley is amazing! Losing a fur family member is so hard…. I am glad that the show helped her be ok!

  7. 7
    NachoHead Says:

    @Chris: Ikr plus she isn’t trying to be sexy tho she already is, but smh for someone they never knew :P

  8. 8
    Amy Says:

    I understand grieving for a beloved pet, but she takes it too far. Get over it Miley, try focusing on making yourself better.

  9. 9
    L.H Says:

    she is sooo funny haha love her :D

  10. 10
    Ruby Says:

    Does anyone else see the Madonna resemblance in her country girl pic??

  11. 11
    Gmitse Ko Says:

    This disgraceful and disgusting slack jawed Hillbilly shold not be blamed for the filth she produces. It is made by her Jewish Management. Miley is just an indentured slave to them until she pays off the loans that her parents made.

  12. 12
    Diedre Says:

    Gah! I would rather look at somebody’s diseased b*tthole than to see the inside of Miley’s mouth.
    Actually, it’s pretty much the same thing if you think about it.

  13. 13
    wtf Says:

    I was there & the selfie posting spree probably resulted from her being drunk. She told the crowd during the show that she had been told Finns like to party (i.e. drink, which is true) and that so she had been “partying” herself before the show… she was totally in shape but she probably continued partying after the show though, haha. Which explains why she was suddenly in high spirits and posted soooo many selfies.

    I’m not implying this is the first time she parties after show though.. ’cause I’m sure it’s not.

  14. 14
    Question Says:

    I don’t understand – is it good or is it bad?

  15. 15
    Anonymous Says:

    She is so unattractive. And she really doesn’t suit blonde hair.

  16. 16
    Dirk_Reese-Fan Says:

    Sorry for saying this, Miley:
    This teeth is the right one for a horror-movie !
    This picture is a massive exaggeration,
    it´s a “must-not-be” !
    ***
    However …
    MILEY-POWER-FOREVERRRRRRRRRRRRRRRRRMILEY, YEP !
    ***

  17. 17
    Stupid Says:

    Who would willfully do this to themselves? She’s made herself honest to god hideously unattractive then makes it worse.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here