Top Stories

Adam Lambert: Lace-Up Crotch!

Adam Lambert: Lace-Up Crotch!

Adam Lambert packs up the goods and steps out in a pair of black pants with a lace-up crotch on Saturday (August 14) in Montreal, Canada.

The 28-year-old American Idol alum was at Hotel Intercontinental to do some interviews with the media. Adam later hopped in his tour bus and drove over to the Des Montgolfieres festival. He performs tonight at 9PM with opening act Orianthi!

FYI: Adam has worn these pants on tour before.

Just Jared on Facebook
adam lambert lace up crotch 01
adam lambert lace up crotch 02
adam lambert lace up crotch 03
adam lambert lace up crotch 04
adam lambert lace up crotch 05
adam lambert lace up crotch 06
adam lambert lace up crotch 07

Credit: Sultana ; Photos: SplashNewsOnline
Posted to: Adam Lambert

JJ Links Around The Web

  • Brad Pitt's abuse investigation expanded to family - TMZ
  • Jessa Duggar compares her two baby bumps - US Weekly
  • Does Jimmy Fallon have a drinking problem? - Gossip Cop
  • Zayn Malik reveals how he feels about One Direction fan fiction - Just Jared Jr
  • Amber Portwood makes a plastic surgery reveal - Radar
  • Nicole Kidman and Keith Urban step out together - Lainey Gossip
  • Ice Cube will star in Disney's Oliver Twist musical - The Hollywood Reporter
  • Sarah

    He looks classy :]
    <3 him!

  • James

    Is anyone else having issues with posting comments on the site lately??

  • Erin

    @James: yep : /

  • :P

    He wore those pants on his tour ~

  • don’t click ;)

    I feel like this is appropropriate

  • Emma

    Yummm. He’s so hot

  • MIA
  • Jonte

    @James: YES. It’s so fcuking slow for me this week

  • Jonte

    Love Adam btw. A+ voice & personality.

  • V

    ‘FYI Adam has worn these pants on tour before’

    lol Jared ? you crack me up

  • Jory

    so sexy ILHSM <3 Thank you JJ always a great pix and news.

  • Sacha, 22

    “packs up the goods” hahah

  • j.taylor

    OMFG He is so freakin’ HOT!!

    He might of needed the lace up crotch last night :)

  • stalkerazzis

    why are you stalking my bb :3

  • Emma
  • kris

    nice boobs

  • MC


  • actually

    @kris: He got nipple rings

  • Jenna

    Where are his brothers Kneel and Bob?

  • lol

    <3 Adam so much. I could listen to him interview all day. I’m already excited for his next album.

  • dirty mind

    O Jared what have you done. I could easily turn this into a thread about his ****

  • shelly

    i love adam :)

  • ….

    @Jenna: huh

  • :)

    I love his voice it’s so beautiful and also insane

  • Kaz

    hi adam : )

  • NOT

    He can barely walk he’s so mobbed by fans

  • Tyson

    Didn’t Orianthi play with Michael Jackson before he passed…………?

  • Lea

    @NOT: He’s at a HOTEL & his car was right there. I should hope they don’t stalk him at his Hotel….that’s so creepy.

  • http://Website Stella

    Sexy beast! I love Adam’s style. It’s so fun and daring, very rock ‘n roll.

  • AlexaK

    @Tyson:She was MJ’s guitar player…she’s Adam’s opening act now. His own guitarist Monte Pittman was Madonna’s guitar teacher and played on her Tour. He’s known both her and Adam for years now…

  • xxx

    @AlexaK: you forgot his bass player ;P

  • Sleepy smurf

    not too keen on the pants but he’s an amazing singer

  • 1


  • To @Jenna

    You wouldn’t happen to have sisters named Misery and Company,would you?

  • Matt

    @NOT: At least he doesn’t walk like a f***king robot awaiting her photo Op like Rihanna….

  • J-F

    @Matt: riri & adam are friends. she was one of the people on the attendance list for his bday bash last year.

  • Nanci T

    Hot In Black

  • AdamGasm

    : D i enjoy those pants very much. :D VERY MUCH!!!!!!! :D
    and j.taylor WOW 0.0

  • Natalie

    @j.taylor: (:O Oh my JEZUS!! I just choked on my popsicle! Hahaha!

  • yum

    LOL! JJ. He def needs lace-ups for what he’s packin’. Luv him! SO HOT!!!!

  • lane

    he so f**king HOT!!!! so delicious

    Thanks JJ for a yummy pics *

  • Motionpotion

    Sooooo frickin SEXY! He needs the lace-ups for the #glambulge!

  • Star

    He looks classy?? I hope you’re kidding. He looks trashy.

  • Hannah

    @Star Lol. Considering the fact that he’s wearing lace up crtoch pants after just waking up, he still looks pretty damn decent ;)

  • Yasminroe

    Despite many things, I find Mr Adam Glam to be very nice mannered classy man despite naughtiness and rock sensibilities. I wish for him to visit my country, a lot of many fans here xoxo

  • Yasminroe

    Voice best I’ve heard of man’s living today

  • gorgeous

    WOW! Makes me want to lick the monitor. yum, pretty boy!

  • Matt

    @J-F: SO?? I don’t care LOL. She looks good but her talent is questionable

  • Buck

    Aww baby Adam looking goooood as always

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here