Top Stories

Meryl Streep & Sandra Bullock Kiss & Tie at Critics' Choice Awards

Meryl Streep & Sandra Bullock Kiss & Tie at Critics' Choice Awards

Meryl Streep and Sandra Bullock lock lips on stage at the 2010 Critics’ Choice Movie Awards held at the Hollywood Palladium on Friday (January 15) in Hollywood, Calif.

The fierce females both tied for Best Actress, picking up awards for their work in The Blind Side (Bullock) and Julie & Julia (Streep).

When Sandra joined Meryl on stage, Sandra joked about tying for Best Actress. She playfully attacked Meryl and screamed “THIS IS BULLS–T!” They later kissed and made up. (:

In other news, Sandra donated $1 million toward Doctors Without Borders, one of the organizations prodiving Haitian earthquake relief.

“I wanted to ensure that my donation would be used immediately to meet the needs of the Haitian people affected by this catastrophic event,” she said in a statement.

Like Just Jared on Facebook
meryl streep sandra bullock kissing critics choice awards 01
meryl streep sandra bullock kissing critics choice awards 02
meryl streep sandra bullock kissing critics choice awards 03
meryl streep sandra bullock kissing critics choice awards 04
meryl streep sandra bullock kissing critics choice awards 05
meryl streep sandra bullock kissing critics choice awards 06
meryl streep sandra bullock kissing critics choice awards 07

JJ Links Around The Web

Wenn

63 Comments

Pages: [1] 2 3 » Show All
# 1

They both gave really nice speeches!

# 2

The Palladium? Dang that venue is small!

# 3

lol that was really funny and i’m glad they won yeah it was funny when sandra said that i love live tv

# 4

I love Sandra Bullock I’am so happy she won!!!

# 6

Meryl is hand down the BEST actress in the planet. great lady!!!!
Sandra is kool lady…i love her too
but Tie with Meryl for acting award…that’s big LOL

# 7

So cool! After seeing this post I quickly turned on the TV and we were able to see them together. It was super cute and charming. Meryl was entertaining and dazzling as always! Love her spirit. And Sandy was humbled and quite touched. I’m very happy for both of them!

# 8

Haha funny!

They both should do a movie together!

# 9

They were so funny, Sandra and Meryl, doesn’t get better than that!

The Boohoo Sisters in Despair @ 01/16/2010 at 2:48 am

Great ladis. Both of them !

SO happy THEY won. @ 01/16/2010 at 4:24 am

What funny talented charming ladies, unlike a certain whiny boring ex sit-com star.

Love both ladies i am happy for Sandra Bullock.

Katsaridoula @ 01/16/2010 at 5:46 am

both wonderful acrtresses and personalities, they can do no wrong, EVER!!!

WTF??!! was that

… it`s gross

brightside @ 01/16/2010 at 7:50 am

What is it with all this female-on-female random lip locking! Couldn’t they just hug or shake hands – much more dignified than seeing two old ladies puckering up to each other. I don’t even kiss my mother that way! Hug ladies – enough with the tonsil hockey – it’s just plain not nice!

^ for real. Accept the award with class and be done with it. Female lip locking on award shows is so overdone now.

This was when I changed the channel.

lmAo this is hilarious!!! Meryl looks as if she’s gonna cry. Both are great!!! Love them

17 & 18;

WOW you clearly have NO sense of humor, i feel sorry for Debbie Downers like you!!

Anyway ignoring the grouches, that was so hilarious and cute, they are both class act, and loved it.

LOL, LOVE them both!

@Wendy. I like both actresses but just because I don’t find it funny doesn’t make me a “grouch.” Everyone has a different “sense of humor”

Christians supported Bullock big time, so this is Bullocks way of saying she’s still in the Hollywood homo club!

Pages: [1] 2 3 » Show All

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here