Top Stories

Bruno Mars' Grammys Performance - Watch Now!

Bruno Mars' Grammys Performance - Watch Now!

Bruno Mars hits the stage during the 2012 Grammy Awards held at Staples Center on Sunday (February 12) in Los Angeles.

The 26-year-old singer performed his song “Runaway” during the show. Bruno and his band all suited up in Dolce&Gabbana!

Bruno‘s “Grenade” is nominated for Record of the Year with Adele, Bon Iver, Mumford & Sons, and Katy Perry.

The track is also up for Song of the Year and Best Pop Solo Performance, while Bruno‘s album, Doo-Wops & Hooligans, is up for Album of the Year and Best Pop Vocal Album!


Bruno Mars’ Grammys Performance

10+ pictures inside of Bruno Mars performing at the 2012 Grammy Awards

Like Just Jared on Facebook
bruno mars grammys performance 2012 01
bruno mars grammys performance 2012 02
bruno mars grammys performance 2012 03
bruno mars grammys performance 2012 04
bruno mars grammys performance 2012 05
bruno mars grammys performance 2012 06
bruno mars grammys performance 2012 07
bruno mars grammys performance 2012 08
bruno mars grammys performance 2012 09
bruno mars grammys performance 2012 10
bruno mars grammys performance 2012 11
bruno mars grammys performance 2012 12
bruno mars grammys performance 2012 13
bruno mars grammys performance 2012 14

JJ Links Around The Web

Neilson Barnard/Getty

48 Responses to “Bruno Mars' Grammys Performance - Watch Now!”

Pages: [1] 2 » Show All

  1. 1
    Jacks7123 Says:

    I love this performance…

  2. 2
    sss Says:

    He sounds good as usually, but his hair is as high as half of his face!

  3. 3
    hjvfyuu Says:

    hes so fcking cocky

  4. 4
    miss t Says:

    one of the best….thanks bruno

  5. 5
    Sonia Says:

    His performance was amazing. It made me love him more,if that is possible
    One of the best of the night,if not the best
    He looked amazing, the set was amazing,vocals perfect
    That spilt,awesome
    and that line “So get off your rich asses, and let’s have some fun!’” lol

  6. 6
    HAPPY V-DAY Says:

    HEY NORMA!!!!!!!!! HAHAHAHA GET UP AND FIX ME SOME BREAKFAST!!!!!! HAHAHA U OLD HAG!!!!! HAHAHA HERE’S A LIST OF CHORES TO DO AROUND THE HOUSE!!!!! 1. THE SCRUB THE CEILING WITH YOUR TOOTHBRUSH!!!! 2.LICK THE TOILET BOWL CLEAN!!!!!! 3. WASH THE WINDOWS WITH YOUR BUTT!!!! HAHAHA 4. CUT THE GRASS WITH A RAZOR BLADE!!!! HAHA 5. WASH THE DISHES!!!!! HAHA 6. DO THE LAUNDRY BY HAND!!!!! 7. CLEAN OUT THE POOL!!!! HAHAHA

    LOVE,
    GET TO WORK!!!!!! HAHAHA AND MAKE SURE U WEAR SOMETHING NICE!!!!! HAHAHA

  7. 7
    HAPPY V-DAY Says:

    AND DON’T FORGET TO PICK SOME COTTON WHILE YOU’RE AT!!!! HAHAHA

    LOVE,
    HAHA

  8. 8
    HAPPY V-DAY Says:

    IT!!!!!!!!! HAHAHAHA

    LOVE,
    HAHA

  9. 9
    [~Fug Face Man!ston~] Says:

    This was the best performance of the night. Well the most entertaining, to me. I Like him a lot more now.

  10. 10
    justsaying Says:

    @[~Fug Face Man!ston~]:
    me too! I agree-it was soooo great! Love him tons!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. 11
    sceptic Says:

    I’ve never really listened to him, but this performance was SO cool. Very entertaining, without bumping and grinding all over the place.

  12. 12
    Paula Says:

    Best performance of the night!!!! So perfect

  13. 13
    Fumi Says:

    This was the best performance all night… and i had never heard of him til they introduced him. however, now that i have googled him and listened to other stuff, this opening act was by far the best. blew me away.

  14. 14
    Chanel Says:

    First, this was my first time ever to watch the entire Grammy’s from beginning to end.

    LL Cool J, great host! I have been a fan of yours since, as long as I can remember! From his music career to acting career. You were great! Nice how you started off the show by talking about Whitney Houston and that prayer for her, I’m sure that she was pleased in heaven, looking over everyone that she has touched for thirty years! Great Job LL!

    Wow, just wow, I never, ever seen Bruno Mars performed before, and I was blown away, when he did that James Brown, wow! Great Job Bruno, hope to see more performances from you in the future, guess I got to download the song now, huh, lol, again, wow, and great job!!!

    Alicia Keys, amazing. Great performance as ever, was this her first performance and seen public since she had adorable cutie pie, Egypt with husband, Swizz Beatz, I think so, and I can’t wait for your next cd to drop this year, since you came on scene, I have always wanted to pick up the piano again, and I do hope that, that will be pretty soon!

    Chris Brown, your performance was interesting… good, but interesting and towards the end of the show, you were great, you represented the 804, always a fan of the same state that I am from, and that is Virginia, can’t wait for Fortune to come out this year!

    Kelly Clarkson, I loved your dress that you wore while performing, beautiful!

    Rihanna, your performance was good, wished you would have won album of the year though!

    Jennifer Hudson, you had me in tears girl, paying tribute to The Late Whitney Houston, that sounds so weird to me right now saying The Late Whitney Houston, singing I Always Love You, one of my favorite songs from her. Right now, those lyrics are so deep when you think about it now and forever. Great Job J-Hud!

    Nicki Minaj, your performance, omg, it was good and scary at the same time, if it makes sense!

    I know this person was not nominated but I didn’t know that he was there or even a presenter until they said his name, but Drake, you looked really good, you are one of my favorite rappers and I do like your singing too!

    I thought Beyonce was supposed to performed, so I guess her and Jay stayed home with Little Miss Blue Ivy, who is so beautiful, Congrats to you two again for the birth of your daughter, and for Jay, Congrats on your award, tonight!

  15. 15
    Illyria Says:

    I don’t get it. What’s it with this pathetic-haired little man? Ugh!

  16. 16
    carrienae Says:

    Bruno and his group was so amazing!!! They do put great performences all the time. I truly enjoy him and his charm….

  17. 17
    Alba Says:

    Illyria….I like you and what you have to say. He did not sound or dance well

  18. 18
    Lovelydee Says:

    This man can really put
    on a show. Love him.

  19. 19
    Kris Says:

    Love Bruno Mars–loved his performance! Best of the night, in my opinion…

  20. 20
    peter Says:

    James Brown lives!! Thank you Bruno Mars!

  21. 21
    Carlos Says:

    My Granddaughter says you are the best and after last night I agree with her. No RAP but singing and dancing and those James Brown moves….WOW! Good for you Bruno.

  22. 22
    JoeB Says:

    I love Adele like everybody. What is Bruno, chopped liver???? He puts out a solid great album with at least a couple of memorable songs. He has a great Grammy performance complete with a split. Gets the crowd jumpin’ and no Grammy. What’s up with that?

  23. 23
    reeniebeenie Says:

    OMG! I watch Bruno’s version of Amy Winehouse’s “Valerie” to start my day every day, now I’ll be watchin this one. It is so fine to see some of that old school “dressed up and dance” Perfect! This guy can move! and so does his band! Prince? where are you babe? you are the master of dance moves, miss seeing you perform!

  24. 24
    mon cheri Says:

    that performance was even better than the one on x factor. It’s a shame he didn’t win any grammy. I think he’s just brilliant. Nowadays more than the half of the singers can’t hold the balance between singing and dancing at the same time and all of them sound terrible or they just lip sync. For me he is the only one who can handle that perfectly and he is the most talented singer right now and yeah he kicked ass :D

  25. 25
    yum Says:

    1:09 cookies are done!

Pages: [1] 2 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here