Top Stories

Rihanna Does Dublin

Rihanna Does Dublin

Rihanna is Good Girl Gone Bad again and performs on stage in a red and black number at the RDS Arena on Wednesday in Dublin, Ireland.

Rihanna‘s been shakin’ up the Internets with the recent pool pics of her and Chris Brown in Barbados.

Rihanna
is fresh off her first Grammy Award (Best Rap/Sung Collaboration) win for Umbrella.

25+ pictures of Rihanna doing Dublin…

Like Just Jared on Facebook
rihanna ireland 01
rihanna ireland 02
rihanna ireland 03
rihanna ireland 04
rihanna ireland 05
rihanna ireland 06
rihanna ireland 07
rihanna ireland 08
rihanna ireland 09
rihanna ireland 10
rihanna ireland 11
rihanna ireland 12
rihanna ireland 13
rihanna ireland 14
rihanna ireland 15
rihanna ireland 16
rihanna ireland 17
rihanna ireland 18
rihanna ireland 19
rihanna ireland 20
rihanna ireland 21
rihanna ireland 22
rihanna ireland 23
rihanna ireland 24
rihanna ireland 25
rihanna ireland 26
rihanna ireland 27

JJ Links Around The Web

Getty
  • Jared Leto's glorious hair evolution- US Weekly
  • Guess who this little Santa Claus turned into- TMZ
  • Ariana Grande reveals she's repulsed by Santa Claus- Gossip Cop
  • Sweet Suspense and Jordan Fisher drop "Santa Claus Is Coming To Town" after JJJ takeover- Just Jared Jr
  • Exodus banned in Egypt due to historical mistakes- Entertainment Weekly
  • Eight movie scores we'll still listen to in 2015 - Huffington Post
  • Prince Harry's hot Christmas exercise- Lainey Gossip
  • North Korea calls President Barack Obama a monkey- The Hollywood Reporter

72 Responses to “Rihanna Does Dublin”

Pages: « 1 2 [3] Show All

  1. 51
    scorpio Says:

    NEXTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!

  2. 52
    doddson Says:

    i dont like her at all.what the hell is she wearing?

  3. 53
    viv Says:

    eww she looks ugh she has no talent but hey shes just makeing her dreams into reality

  4. 54
    Kay Says:

    She is a performer and her outfit is suitable for the stage. The girl has a great body. She looks damn hot.

  5. 55
    Brooke Says:

    ….wow. It’s hard to believe she’s only 20!

  6. 56
    Toxic Says:

    omg. this she-male is fugly muthacuker its not even funny. her forehead is massive, and she cant sing live at all, she has no talents, and she always dress as cheap fcukin whoore cause no one cares about her she-male.. eww.. please stop with this ****** talentless posts!!!! bring more beyonce is better. the one that has talents.

  7. 57
    dAWN Says:

    okay i love rihanna i think she is so gorgeous but i gotta admitt she looks like a man on these pics

  8. 58
    giselle Says:

    why does she dress so cheap we get ta point tat she wants to be bad but tat doesn’t mean dressin like tat!!

  9. 59
    lahrell Says:

    #45 and #56 yeah u dammn rite..she aint got nuffin special to bring…she only dresses lyk a hoe 2 draw tention away from dat huge forehead ov hers…
    and whats so good bowt her body???? she aint got no booty…
    look at beyonce beatiful voice and NATURALLY pretty and she got tha whole body…she b REAL…den u got rihanna,looks lyk a man sings lyk an ape..
    dammm if i was beyonce id drop dat hoe 4 sleepin wit jay-z…
    coz we all no dat **** b true….*** ima bcome famous so i can knock dis hoe owt

  10. 60
    bad girl gone worse Says:

    When she finds her voice and talent then post news on her. Until then, post stuff from Playboy because they’re talentless and only good for crotch shot pics like Rihanna.

  11. 61
    delicous Says:

    i think that you all should leave our bajan girl alone. she is no ****ing man. rihanna you r sexy in every way possible. keep your head up and keep shine. i am proud to to be bajan and because of you i always will. we love you. chris brown if the rumors about you and our star is true take care of her. we in barbados love you and wish you well.

  12. 62
    Overkill Says:

    this chick’s killing me with her lack of talent. clothes can’t make you riri. i can’t wait for her to be history and the way she’s steamrolling, it’s coming soon. make way for real talent.

  13. 63
    charlees Says:

    dammm y r all ov u waistin ur own time writin bowt her….we all no she has no talent or dress sense

  14. 64
    melah Says:

    i wish dey would start releasin artist who can really sing…yeah yeah rihanna gots an kk voice but she cant belt it out…i dnt even get her music sometimes first she singin about fkn turning the volume up den about killing herself,den going to rehab,srsly wat kinh shiet is dat????

  15. 65
    laylarnii Says:

    omg its true she really be goin owt with chris brown:(

  16. 66
    kamisha pierre Says:

    dont mind those dirty comments i think u look pretty

  17. 67
    ladii chi-chi Says:

    well the only thing i got to say is that all yall on this page talkin bout rihanna and each other make me laugh so hard till its not even funny anymore .
    ohhhhhhhh i forgot one more thing i do got to agree wit that mareia girl cause all yall just haters.yall just mad cause she got chris brown and chuz dont but like i always say dont get mad get glad lmfao

  18. 68
    amo Says:

    i was there, worst concert i have EVER been to….the opening act was better than her swear to god

  19. 69
    Do yo thang ma Says:

    Haters always think that it matters what the **** they say. SHe gettin the fame and the money that you all wish you could. love or leave it…get the **** off if you hate her and go suck a raw ****..

  20. 70
    nOrA Says:

    helO my eMAIl :D nora.baby.girls@hotmail.com ILovE yoU rIhaNNNa mwA mwA BYe BYe

  21. 71
    lolopololol Says:

    tooo much! powder and that outfit omg horrible. and does are stipper boots. and dude what a horrible haircut.

  22. 72
    dc girl Says:

    wow my girl has gone from girl rihanna has really changed ..allot..wow…i wonder wat chris breezy is sayin…but i stiill like her rihanna is my girl and yalll jus hatin so bac of of rihanna and chris breezy

Pages: « 1 2 [3] Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here