Top Stories

Miley Cyrus Gets A Car!

Miley Cyrus Gets A Car!

Miley Cyrus gets a convertible Smart Car with “Miley – Girls Night Out” painted onto the side of the car on Friday in Los Angeles.

Miley, 15, is close to the legal driving age and will be hitting the streets soon!

DO YOU THINK Miley will be taking this car out for a spin soon or perhaps just for promotion?

More pictures of Miley Cyrus‘ new convertible…

Just Jared on Facebook
miley cyrus car 01
miley cyrus car 02
miley cyrus car 03
miley cyrus car 04
miley cyrus car 05
miley cyrus car 06

Photos: Dean/JRI/Matei/Bauergriffinonline.com
Posted to: Miley Cyrus

JJ Links Around The Web

Getty
  • Relive Kim Kardashian's short-lived singing career - US Weekly
  • Take a look inside Kendall Jenner's new home - TMZ
  • Iggy Azalea is slamming her ex's baby mama - Gossip Cop
  • Legends of Tomorrow casts Vixen actress - Just Jared Jr
  • Slade Smiley's son has a setback in his health - Radar
  • Kate Hudson gets ready for weekend with nude pic - Huffington Post
  • Hollywood stylists discuss Leslie Jones' situation - Lainey Gossip
  • Academy cracks down on Oscars season partying - The Hollywood Reporter
  • tinseltown

    ew

  • http://optonline.net limtedtoo

    yuck. her again.

  • tinseltown

    hate everything that comes from her…first time first btw!

  • natasha

    erhm why would yu put yur name all over yur car O.o
    everyone would kno its hers lmfao
    but its cute <3

  • patty

    ohh :$ so cutee, love smarts xD
    ly niley

  • spreadthenews

    MILEY CYRUS KISSED HER COSTAR MITCHEL MUSSO! CHECK IT OUT: http://www.youtube.com/watch?v=xHgFuemqaLo

  • http://comcast makayla

    that is not cool

  • http://comcast makayla

    the f*** is that

  • http://vanashbrenique sam

    lovveeee mileyyy!! <333 sweet carr!!!!! love ittt!!!<3333

  • Andrea

    AWW.. That’s so cute! But it’s really small.. I’m pretty sure she’ll be driving a Audi or some really nice $$$$ car.. lol! But’s that nice of the pple to do that, I would love to have my own car.. that would the coolest thing ever!
    Thks Jared!
    :)

  • suzy

    That’s the name of one of her songs on her Album.

  • me

    i think that is for her performance at tomorrow’s kids choice awards

  • California girl

    Umm to tell the truth i don’t really like it, if i were her i would have had a convertable, but the smart cars do save gas… ;)

  • legs

    yay!

  • Diama

    awesome
    love it!

  • Carol

    keep posting about her, jared!!!

  • alexandra

    that is one f*** ugly car

  • KAREN

    I think it’s cute, and I love GNO, but I thought she was gonna sing See you again or Start all over, till this morning when she siad GNO. which is pretty awesome her music is amazing… and the car is really cute

  • tgmc

    OMG OMG OMG her car is soo cute..but i am not sure if she would be driving it but id love it if she did

  • http://justjared shamiah

    great here she comes again, now with a car!!!!!
    ew hate her

  • me

    i dont think that that car will be for miley ….
    maybe its just for a new video (i think )
    but if gonna be of miley ……..
    Her parensts dont have a style to choice one or miley
    but its will be ridiculous to see miley and mandy in that car in the streets Of florida

  • [☆F a m o u s☆]

    overexposed

  • amy

    HAHA OMG
    THAT AWESOME (:

  • http://justjared.com lena

    hahaha! love it!

  • blarg

    omfg! WHAT A W HORE!

  • http://fotolog.com/zashleystory camila

    omg.. the car is awesome, but for miley? i mean. she is 15 ! only for have 15 years old is gonna gets a car? she is famous, but she is like us! she’s more old or something like that, miley…. good luck

  • Rebeca

    LOVE MILEY!! THAT A CUTE CAR!
    BUT I WOULD NEVER DRIVE IT!

  • m hmm

    wow people CALM DOWN..

    The car is most likey for a performance/ show… she’s being called a showre because of it? How does that relate!?

    It’s really really cute!

  • Megan

    omg omg omg thats the coolest car
    haha
    i personaly wuldnt drive it
    but it looks cool

    mileysssss a babeeee too.

  • mart.

    i got a car when i was fifteen. so i can learn how to drive it by the time i took my test

  • sam

    CALLLLLMM down people.

    Im pretty sure it’s for her KCA performance tomorrow

  • Out of this world

    Greetings.
    I can come here to express my opinion about Miley but I have to go now.
    Bye.

  • rockyschild11

    this car is soooooo eewwwwwwww cant believe she would even drive it I thought her father had better taste then that

  • mart.

    even if it is for some preformance
    i don’t like it
    but maybe its because i like suv’s

  • Dilly Diggy Dawgs

    I wouldn’t be caught dead driving that car!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Is it one of those smart cars?????!!!!!!

    Miley is so annoying, yeah????!!!!!!!

  • yey

    LOLLL. Can’t believe people think Billy Ray bought this for her?! Like someone said, it’s most likely for a show- a prop.

  • http://arabaquarius.blogspot.com/ Arab.Aquarius
  • sam

    Yeah- haha. It’s obviously not something Miley had much to do with.. it’s probably part of her show.. trust me, i highlyyy doubt she’d actually drive that thing. Especially when she’s said she wants a vinage mustang

  • abcdefg

    really random thought, but wouldn’t ity be cool if her and dylan efron went out?

  • abcdefg

    i meant it

  • lc

    That car is hilarious.

  • http://www.jamieinsider.com 007

    Lemme guess. She’s not happy with her income.

  • Natx3

    LMFAO!
    Thats the ugliest car i have EVER seen! And why the hell would you put your name on it and girls night out! LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • LN

    I don’t like Miley, but I love the car, except for those things written on it!

  • abcdefg

    WHO AGREES WITH ME. I THINK HER AND DYLAN WOULD MAKE A CUTE COUPLE. THEY KNOW EACHOTHER, AND HE’S ONLY 1 YEAR OLDER THAN HER. OPINIONS PLEASE!

  • abcdefg

    IF YOU HATE MILEY, THEN WHY ARE YOU ON HERE HATERS? JUST WONDERING CAUSE I WOULD THINK YOU WOULD BE OFF CHEERING ON THE CELEBS THAT YOUR NOT JEALOUS OF. NOT ON HERE BASHING THE ONES YOU ARE JEALOUS OF.

  • jenny

    if she is going to be driving that car around when she starts driving, then we would know she is just out to have attention

  • Carolina labeouf

    Omg!!, I luv’ It!!, it so cute!!,

  • wow

    !!!!!!NEW FLASH!!!!!!

    That car is NOT miley’s. It’s not her own personal car. It is for performance purposes.

  • S

    Oh my God. I would NEVER drive that.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here