Top Stories

Miranda Kerr is a Heavenly Flower

Miranda Kerr is a Heavenly Flower

Miranda Kerr and her fellow angels Alessandra Ambrosio and Candice Swanepoel help launch the Victoria’s Secret Heavenly Flowers fragrance at the Victoria’s Secret store in SoHo, New York City on Saturday (April 24).

“In my ‘garden gear’ ready for our photo op,” Alessandra tweeted.

The fragrance is a cocktail of mandarin, guava, gardenia, and lily of the valley.

25+ pictures inside of Miranda, Alessandra and Candice promoting Heavenly Flowers…

Just Jared on Facebook
miranda kerr heavenly flowers 01
miranda kerr heavenly flowers 02
miranda kerr heavenly flowers 03
miranda kerr heavenly flowers 04
miranda kerr heavenly flowers 05
miranda kerr heavenly flowers 06
miranda kerr heavenly flowers 07
miranda kerr heavenly flowers 08
miranda kerr heavenly flowers 09
miranda kerr heavenly flowers 10
miranda kerr heavenly flowers 11
miranda kerr heavenly flowers 12
miranda kerr heavenly flowers 13
miranda kerr heavenly flowers 14
miranda kerr heavenly flowers 15
miranda kerr heavenly flowers 16
miranda kerr heavenly flowers 17
miranda kerr heavenly flowers 18
miranda kerr heavenly flowers 19
miranda kerr heavenly flowers 20
miranda kerr heavenly flowers 21
miranda kerr heavenly flowers 22
miranda kerr heavenly flowers 23
miranda kerr heavenly flowers 24
miranda kerr heavenly flowers 25

Credit: Andres Otero; Photos: WENN, Flynetonline
Posted to: Alessandra Ambrosio, Candice Swanepoel, Miranda Kerr

JJ Links Around The Web

Getty
  • Demi Lovato, Chloe Moretz, and more stars will speak at the Democratic National Convention - US Weekly
  • Find out why Adrienne Bailon is being sued - TMZ
  • Is Kanye West using the Taylor Swift phone call on a song? - Gossip Cop
  • Nickelodeon is set to introduce its first gay couple! - Just Jared Jr
  • Ruby Rose goes after Khloe Kardashian on Twitter - Radar
  • Mila Kunis recalls dating Macaulay Culkin - Huffington Post
  • Will Lady Gaga and Taylor Kinney get back together? - Lainey Gossip
  • This celebrity is convinced Donald Trump will win the election - The Hollywood Reporter
  • ana

    GORGEOUS!

  • mika_says_hi

    1st (i think)

  • pinkangel

    Candice an Miranda are adorable ! love the dresses !

  • K

    Since when is Candice an Angel???

  • omg

    wow candice! she is so stunning, move over new angel in town

  • Miranda is gorgeous

    Happy the hair is dark again. She does not look as happy or peppy as usual.

  • tootoo

    Allesandra just looks amazing, there is something so sexy and womanly about her.

    Candice I think is gonna be next big one (her and Rosie), she has the most amazing figure ever, she’s super skinny but still has curves. Damn I’m so jellous.

  • Samantha

    I love Alessandra and Candice. Both are gorgeous.
    Miranda is so cute.

  • savanna

    all average chicks

  • ugh

    my best friend keeps bragging about how she helped miranda two days ago on the phone for bloomingdale’s with a $5000 shopping spree ..

  • http://www.doctordatingsite.com/ Lohan

    She is pretty

  • Coldplayer

    Alesdandra is funny looking to me…. Miranda is “cute”… she have such a baby face… Candice looks hot to me… like a more mature looking Miranda! They really do have a resemblance!

  • Coldplayer

    Typo… meant Alessandra

  • Jules

    Miranda got new boobs. She actually looks like a VS model now.

  • vanessa

    candice is ridiculously beautiful :O

  • Jess

    miranda is the most beautiful and sexy by far

  • http://j ivanka

    miranda has new boobs?

  • @14

    Same boobs, different bra.
    I like her smaller frame. She doesn’t need any enhancement to look gorgeous.

  • yay!

    Miranda looks AMAZING!!
    Candice is pretty, but looks like any pretty blonde.
    Ale looks more and more like a tranny every day.

  • omg

    Miranda = absolute perfection
    Candice = beautiful but generic
    Ale = what the heck do you think you are doing? Close your mouth once in a while and put that leg down. Geesh, you’d think that this was your first photo op. dang, girl!

  • sara

    I wonder who will get the Fantasy Bra this year.
    My guess is that it’s Ale’s turn. And maybe Miranda’s next year??
    When do they make the announcement?

  • reba

    Alessandra looks like a man. I do not htink she is womanly at all. Miranda is definitely the most attractive. Candice is pretty, but boring and generic.

  • hmmm……..

    Allesandra is beautifull, people who are saying she looks like a man are probably just seething with jellousy. After all she’s acomplished there is no way she looks manly.

    I wish they would use Rosie Huntington more often.

  • Ella

    @hmmm……..: I wish the same too, but it looks like they’re trying to promote Candice right now

  • Perfection….

    Miranda is stunningly beautiful, has gorgeous blue blue eyes,
    a killer body with amazing legs and a sweet, fun personality…..no wonder Orlando is so in love with her.

  • hmm

    Miranda has a pretty face but her body looks starved and quite different then it used to look.
    Allesandra looks like a typical Euro girl and kind of horsey in the face.
    Candice is gorgeous!

  • @10

    question? Miranda did a $5,000 shopping spree by phone?

  • katelyn

    I miss seeing Adriana Lima with the other VS girls.

  • alex

    miranda is my fav the others are boring compared to her

  • miah

    Miranda has a very beautiful face. But her body is really not great at all. :(

  • huh?

    Miranda looks “starved”????
    Not a great body???
    WHAT????
    You guys are nuts. She has a fantastic body. Toned, fit and lean, not scrawny at all.
    She is a lingerie / swimsuit model BECAUSE she has an amazing body.
    I don’t know what you guys are looking at.

  • @27

    Why not?
    She has the money, why not enjoy it?

  • josephine

    I seem to be the only one who finds her face too broad

  • @33

    No, you’re probably not the only one. But I prefer a rounder, softer face like hers, over a more narrow, angular face like Ale’s.
    To each his own.

  • @31

    Its my opinion. I prefer a fuller body. Some find her body beautiful, some don’t. As said, to each his own. I do, however, find her face very beautiful. If she had Candice’s body I would find her more attractive, though.

  • @35

    Miranda and Candice ahve extremely similar body types. I don’t see much difference in them at all. Both have smaller bustlines and fuller backsides, and both are quite thin. I guess that I just don’t see how you could see one as being that much different. It’s not like you are comparing Miranda and Doutzen.

  • @35

    Uhmmmm, if anything, Miranda is a bit “fuller” than Candice.

  • ta

    My types,
    MIranda has a boring face, as if it was broken I don’t really like her face, but her body is perfection (especially her legs)
    Ale – I dont see the appeal to be honest
    Candice – she’s so beautiful, a little bit ‘just another beautiful blonde’ but I think most of these VS girls are ‘just anothers.. with long legs’ they aren’t anything special.

  • Gia

    Lol it is so obvious that yay, omg and reba are the same poster.

  • yay!

    @39
    nope, sorry
    I always post under the same name.
    I know that it is hard to admit that more than one person likes Miranda, but suck it up, kiddo.
    You’re wrong.

  • Gia

    @yay!:

    Oh don’t please play the victim. It is not hard to believe that more than one person likes Miranda (rolls eyes), but the three said the same thing in the exact same order. duh. Grow up eh?

  • playa

    @@33:

    to each is own is right. love thin model faces , cant stand fat chipmunk heads. lol not saying miranda has one, but dont cut ales down just to show your point. ale is a high paid model for a reason. candice to me owns both girl though! haha she is phenomenal looking. her and ale do it for me. ale probably reads here because she posted these links from her twitter, lol. I think she looks gorgeous and has a pretty face. nothing wrong with exotic angled faces. I have one too, and everyone says i look like a model. if i had a fat double chinned face, im sure id never hear it :) its too average girl.

  • @playa

    I wouldn’t mind having a fat double chin face if it meant earning millions. :D Miranda is so beautiful.

  • Internet

    Lots of colour! Happy models!
    Spring is here!
    Back to the p o r n……

  • Coldplayer

    Alessandra does look manly! Thats why she is funny looking to me! I could never pinpoint it….

  • mimi

    The blonde looks generic, Miranda got weird face and her head is too big for her body.
    They all have stick figures with no curves or waist (not to mention boobs).
    .
    The worst one is the plain looking one who seems a bit “street” or “cheap” on top of her straight line figure.
    .
    Odd choices for people who are supposed to look sexy and feminine in underwear.

  • http://www.twitter.com/webermeireles Weber from Brazil

    All of them look gorgeous *-*
    Alessandra looks thinner than ever, she’s looking for more ‘fashion’ jobs….that’s why she is the new face of Moschino …
    Candice f*cking damm hot, she’s a South African.
    Currently, she’s dating a lucky guy from here, in Vitoria – Brazil
    I already saw her once, and I gotta say she’s much more beautiful in person
    keep it up ♥

  • candiceWOW

    omg this candice chick is flawless! OMG prettiest VS model I have seen in ages!! she is stunning.

  • playa

    @@playa: didnt say she did. Miranda is very pretty and has a cute face. Im just sayin thin faces with high cheekbones are stunning and very supermodelish. kapeesh ? Miranda actually has some nice cheekbones. They are all beautiful!

  • JJ

    Miranda looks acceptable only after heavy Photoshop.
    In candids, she really looks like shit compared to the other 2!

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here