Top Stories

Leonardo DiCaprio's Dance Moves at Coachella Are a Must See!

Leonardo DiCaprio's Dance Moves at Coachella Are a Must See!

Leonardo DiCaprio has been keeping a low profile during his time at the 2014 Coachella Music Festival, but one sneaky fan caught a video of him dancing in the crowd during MGMT‘s show on Saturday (April 12) in Indio, Calif.

The 39-year-old actor is seen in the beginning of the clip shaking his booty to beat MGMT‘s hit song “Kids,” and then the video cuts to Leo doing some big kicks while dancing with some of his pals. He definitely seems to be having fun!

PHOTOS: Check out the latest pics of Leonardo DiCaprio

That same day, Leo was seen hanging out at the Desert Pool Party held at the Bootsy Bellows Estate.

WHAT DO YOU THINK of Leonardo DiCaprio’s dance moves?


Leonardo DiCaprio’s Dance Moves at Coachella

Click inside to watch MGMT’s full Coachella set…


MGMT’s Full Coachella 2014 Set

Like Just Jared on Facebook

JJ Links Around The Web

Getty
  • Adam Goldberg expecting baby with girlfriend Roxanne Daner- US Weekly
  • Chris Brown and Karrueche Tran flipped their relationship back to on- TMZ
  • The Hobbit: The Battle of the Five Armies set to win post-Christmas box office- Gossip Cop
  • R5 celebrates the holidays with hockey and snow- Just Jared Jr
  • 40 most shocking moments of television in 2014- Entertainment Weekly
  • Hollywood's most influential costume designer vies for another Oscar nod- Huffington Post
  • The Entourage movie is just around the corner- Lainey Gossip
  • Could Nightcrawler be the Crash of this season?- The Hollywood Reporter

968 Responses to “Leonardo DiCaprio's Dance Moves at Coachella Are a Must See!”

Pages: « 1 [2] 3 4 5 6 739 » Show All

  1. 26
    HAHA12 Says:

    @Lilly:
    No problem Lily :)

  2. 27
    HAHA12 Says:

    @dance dance:
    Yeah I noticed the comments on this video were actually really complimentary

  3. 28
    so gay Says:

    @lolol:

  4. 29
    .... Says:

    this is OBV the two guys takin the p*ss, I bet they were cracking yo after this… awesome to see! But also kinda sad that he cant do normal things without it being posted all over the internet…I cant imagine someone filming me dancing at one of these or in a club, it would be sooo embarasing! poor leo!

  5. 30
    Ava Says:

    Leo looking lame buddy, but at least that has never stopped you from partying , so I guess he’s not going to show up for MTV awards, since he’s in desert dancing like a lame azz.

  6. 31
    HAHA12 Says:

    @….:
    Anything he does hits the rounds all over the internet lately. Its like another day another Leo meme

  7. 32
    Bae Says:

    hahhahahhahahhahahahhaha

  8. 33
    W.C boy Says:

    DOOOOOOOOOOPE!!! me and my boys do this too hah!

  9. 34
    lady Says:

    I think the dancing is actually quite good to be fair, esp considering he was prob drunk/high/both

  10. 35
    HAHA12 Says:

    @shaberee:
    In an old interview from a couple years ago he was asked what some of his fave bands were and he listed MGMT as one of them.

  11. 36
    ria Says:

    @lady: maybe its you the one who is drunk lol

  12. 37
    lol Says:

    Fake! LOL

  13. 38
    KING Says:

    bow down to the KING. bless the internet, BLESS
    Leo is the ****.

  14. 39
    Margot lost MTV award Says:

    MTV ‏@MTV 11m
    Congrats to the adorable @PoulterWill for winning Breakthrough Performance at the #MovieAwards!

  15. 40
    also... Says:

    @dance dance: Maybe she just got intimidated by all the response to her video?

  16. 41
    @HAHA12 Says:

    really? thats interesting cause Toni said in an interview years ago that MGMT was her fav band…weird! But now that you mention it I do remember him saying that, possibly on the Inception promo junket..

  17. 42
    @HAHA12 Says:

    @HAHA12: Toni also has long said MGMT was one of her faves

  18. 43
    dance moves from hell Says:

    Its like he’s in a movie street-fighting with gangsters

  19. 44
    12 Says:

    Man I would hate to be famous, id go crazy…

  20. 45
    HAHA12 Says:

    I haven’t watched Will Poulter in anything I think but he must be really good or have a lot of fans? Because he won the BAFTA for Best Newcomer too against some other really promising actors. All I know is at the BAFTA’s he was fangirling over Leo and seemed really cute lol. Anyway I didn’t expect Margot to win, I thought Michael B. Jordan would tbh.
    @@HAHA12: @@HAHA12:
    Yep! It was an interview I think from 2011 or so, but I definitely remember him stating he liked MGMT a lot. That’s so weird about Toni tho..they must bond through their music then.

  21. 46
    @HAHA12 Says:

    http://www.fashionmodeldirectory.com/info/modelofthemonth_09_february-toni_garrn/

  22. 47
    EMO Says:

    Looks like he finally got the stick out of his ass!

  23. 48
    #44 Says:

    Agreed its fun to watch but for someone quite paranoid about his fame as Leo this would make him feel crappy and more exposed.

  24. 49
    tan Says:

    Toni interview…Favourite kind of music:
    Toni: MGMT
    I’d like to meet:
    Toni: MGMT
    If I were trapped on an island I’d take:
    Toni: …my friends with me…

    I’m begging to think these too are actually very well suited. I can totally see Leo saying the same answer to the last question. Think I quite like them as a couple after the past week.

  25. 50
    HAHA12 Says:

    OMG LMAO MARTIN SCORSESE IS AT THE MTV AWARDS

Pages: « 1 [2] 3 4 5 6 739 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here