Top Stories

Rob Kardashian Calls Out Blac Chyna, Posts Video She Sent of Her Kissing Another Guy

Rob Kardashian Calls Out Blac Chyna, Posts Video She Sent of Her Kissing Another Guy

Rob Kardashian is calling out Blac Chyna in a big way, and posted a video she sent him of her kissing another guy.

“Hahahaha Chyna just sent me this video saying happy 4th of July what a crazy person. Come spend time with your daughter instead of f*cking me and then this dude right after. U need help,” Rob posted on Instagram. Rob posted the video that Chyna sent him.

It looks like Rob spent July 4 with their daughter Dream.

Rob and Chyna are no stranger to Instagram feuds, as they went very public about their relationship with a long back and forth last year.

Blac Chyna confirmed this week that she’s single. There’s a a lot more…see below.

Click inside to read everything Rob wrote about Blac Chyna…

“This is the dude Chyna got caught cheating on me with for a minute now. And look he texted me asking for help and said he needed money cuz he can’t afford to pay Chyna’s bill so that’s why I pay her bills. More receipts are coming. Just yesterday Chyna sent me her p*ssy and everything and said she gonna come f*ck me … wait for it. Never once have I cheated on Chyna and I remained loyal to her even after all the cheating she been doing and the multiple men she been f*cking including me … @ferraritru3″

“And this the dude that posted a pic in the same bed Chyna and I made our baby in. The house that I pay for. That robe i prob paid for. Imma send u messages from this dude asking to link with me or he gonna expose Chyna if I don’t help him get money cuz he can’t handle the bills to take care of Chyna. Lol. I pay lambo. Ferrari. Down payment on the rolls. Downpayment on your moms car. I pay your mother since u won’t even call your own mother back in months. I prob spent a million alone in the past 2 months. 90K necklaces. 70K watch. The Ferrari that u pretend u got yourself. Chyna I hope U find help and to this corn ball , u thirsty as fuck for hitting me and begging to link with me and if I don’t help u get money then u gonna expose Chyna. Bro go back to your son who is at home instead u out here f*cking someone that everyone f*cks including me. Lol. Clown. She everybody’s and it’s been that way. The disrespect in the bed that my baby daughter lays in. Chyna u literally lost on this one.”

“More messages from just one of the men Chyna been fucking in the bed that we lay in with our baby under the roof that I pay for. But this one dude she fucking who reached out to me asking me to help him make money or he gonna expose Chyna. Bro nobody cares about Chyna like that and everyone has had her. Including u and me lol. She crazy —- his page is @ferraritru3 CHYNA STOP HAVING YOUR BROKE BOYS HITTING ME AND TRYING TO LINK TO GET MONEY”

Rob also posted some graphic photos of Chyna, with the captions, “This is a pic Chyna just sent me before she f*cked another man in her house with my baby in the house and her son in the house. And for all u wondering why her damn nipples are so damn big thats cuz she had surgery after the baby was born on our anniversary January 25th that I paid 100K for and they really messed up on her nipples. Them shits used to be so cute and now they so damn big !…Whoa that’s crazy u let me cum inside u and then another man do the same in the same bed and the same robe and everything in the house where I pay 16K rent. Sheesh. And so u know she had her butt reduced but I know it still looks wild”

Just Jared on Facebook
rob kardashian calls out blac chyna  big way 01
rob kardashian calls out blac chyna  big way 02
rob kardashian calls out blac chyna  big way 04
rob kardashian calls out blac chyna  big way 05
rob kardashian calls out blac chyna  big way 06
rob kardashian calls out blac chyna  big way 09
rob kardashian calls out blac chyna  big way 10
rob kardashian calls out blac chyna  big way 10a
rob kardashian calls out blac chyna  big way 10b
rob kardashian calls out blac chyna  big way 11
rob kardashian calls out blac chyna  big way 12
rob kardashian calls out blac chyna  big way 13

Photos: Backgrid, Instagram
Posted to: Blac Chyna, Rob Kardashian

JJ Links Around The Web

Getty
  • The body cam footage from Venus Williams' deadly crash has been released - TMZ
  • Madison Beer is addressing her love life - Just Jared Jr
  • Josh Brolin strips down on Instagram - TooFab
  • Stranger Things star Natalia Dyer lands new movie role - The Hollywood Reporter
  • Auli'i Cavalho is working on a new project close to her heart - Just Jared Jr
  • Casey C

    Less time airing dirty laundry on instagram, more time spent trying to become literate. He can barely write English. Poor Dream, gonna end up a whore like everyone else in the K’s orbit.

  • RR

    I was just on his Instagram page, he’s really having a small meltdown – it’s kinda entertaining/hilarious.

  • Gina

    Trash vs Trash

  • plez

    Agree 100%

  • Betafish

    Rob needs to clean this up and stop this nonsense before CPS comes in and takes that little girl away from them. Kris needs to get this situation under control. Rob needs to wake up too bc the whole entire world could see Chyna coming a mile away but he fell of the whole game and now there is a little girl being used as a weapon. And all for headlines and money.

  • Sonyardavis


    Managing director of Google says we are paying $97 per hour! Work for few hours and have longer with friends & family^ju23d:
    On tuesday I got a great new Nissan Versa from having earned $8752 this last four weeks.. Its the most-financialy rewarding I’ve had.. It sounds unbelievable but you wont forgive yourself if you don’t check it…See more
    ~va63d:
    ➽➽
    ➽➽;➽➽ http://GoogleFinancialJobsCash63FinderDigital/GetPay$97/Hour… ★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★:::::~va63o…

  • VanityInsecurity

    Proof you really can’t buy class.

  • Repete

    Rob forgot to take his meds! They’re a messy pair, I’m sorry for their little daughter

  • BabaDong Jesus is coming..RUN!

    K Orbit, haha.

  • wudejeki

    like Juanita implied I am alarmed that a person able to profit $8028 in one month on the
    internet . you could check here…

  • wudejeki

    just-click-and-cash.ml

  • Max

    He’s even college educated, he graduated from USC, but I guess it doesn’t mean anything anymore.

  • Troy

    I totally wanted an ethical hacker to help me spy on my wife and served as a personal investigator.then i was finally recommend to the captain who help me to hack into my wife cell phone,Hi message,WhatsApp even her phone conservation was wire direct to my email.I’m sure someone out there is looking for how to solve his or her relationship problems, just hire spymasterpro3x(at)GEEmail(dot)com or text to meet him if you’re in the states +1 319983099 and it’s avoidable..