Top Stories

Bill Kaulitz Walks DSquared2 Runway Show

Bill Kaulitz Walks DSquared2 Runway Show

Tokio Hotel lead singer Bill Kaulitz opens the DSquared2 Menswear Autumn/Winter 2010 show in a fierce pair of skinny leather pants and a feathered cape in Milan, Italy on Tuesday (January 19).

“I was really nervous beforehand,” the 20-year-old confessed to WWD.

His twin brother Tom Kaulitz came out to support him, as well as the label’s creators (also twins) Dean and Dan Caten.

Dsquared2 are set to outfit the band for Tokio‘s upcoming tour. The designers will create five custom-made outfits for Bill!

Just Jared on Facebook
bill kaulitz dsquared runway show 01
bill kaulitz dsquared runway show 02
bill kaulitz dsquared runway show 03
bill kaulitz dsquared runway show 04
bill kaulitz dsquared runway show 05
bill kaulitz dsquared runway show 06
bill kaulitz dsquared runway show 07
bill kaulitz dsquared runway show 08

JJ Links Around The Web

Getty
  • Khloe Kardashian comments on critics saying she runs a sweatshop - TMZ
  • Eva Mendes isn't worried about Ryan Gosling's friendship with Emma Stone - Gossip Cop
  • Gregg Sulkin and Meghan Markle's new film releases new trailer - Just Jared Jr
  • Leah Remini is exposing huge Scientology secrets - Radar
  • Brad Pitt new film Allied flops at the box office - Lainey Gossip
  • Matt Lauer just signed a HUGE contract with NBC - The Hollywood Reporter
  • dollhous

    He looks like a 9 year old girl

  • Salétromsav

    OMG
    Is it a girl or a boy? :O I’m sorry but.. I think this is horrible :O

  • JC

    Seriously stunning!

  • http://www.twitter.com/yararocks soo

    long legs.

    kinda looks like adam lambert

  • mdolla

    He looks amazing as always!

  • ELI

    I can honestly say that this is the most beutiful guy I have ever seen. He is so androgyn, sexy and glorious. Look at those long, delishious legs. And look at the stynningly beautiful bonestructur! Bill, you will always be my #1.

  • bahaus

    @dollhous: Touché!

  • fRENGER

    Bill is so beutiful, but OMG is legs!!!! looks anorexic or something, please BIll eat!!

  • nysro

    Any girl who thinks this “dude” is hot , has some serioud issue , and probably deep down likes the girlies.

  • Coco

    oh.my.god.

  • JK

    Bill looks so beautiful! He’s like an alien!

  • Rosemary

    Boy knows how to work it.

    Thanks for featuring this.

  • Claudia

    Bill is the most stunningly beautiful thing I’ve ever seen!

  • Jerry

    The only thing better than Bill Kaulitz’ latest foray into the world of outlandish and outrageous fashion are the ignorant comments of the leftover Twentieth Century people who don’t know who he is!

    Get a clue–he’s the biggest star in the world. Everyone on a catwalk in Milan wears something that no one in real life ever would. Why would he be any different?

  • Sara

    Wow, this is so cool! Bill looks absolutely amazing!

  • Amelia

    @soo
    lol Adam wishes he could be this fierce!

  • Yeah

    I seriously loooove Bill, but this is going too far. He looks sooo… err.. I hate to admit it but… gay? No offense. I love him to bits.

  • Melissa

    Bill is so sexy! Jesus Christ, look at that boy! Damn ^^

  • Jerry

    @nysro: Get back to your own century and let us live in ours, already!

  • Natalie Rivera

    Wow , he looks amazingly beautiful. Stunning ! I’m sorry but who thinks he looks like a 9 year is seriously blind , and he definitely does not look like a girl. He is beyond beautiful , so perfect and powerful. I can see him doing more catwalks.

  • amour1

    So they are trying with fashion cause their music carrer is finish but sadly they fail at this too.

  • Augustina

    Bill looks amazing…he was born to model on the runway! Thanks so much for this feature!

  • Maeve

    You can say a lot of things about him, but you can’t say he’s ugly. He just isn’t. And I have to day, i kinda stopped breathing when i saw this. He looks so out-of-this-world.

  • charlie

    He looks like a professional model

  • delcia

    I don’t care if this boy is straight, gay or bi – he looks amazing and he did really good work. For him it was a dream that came true, and as always – he realised his dream in best quality. Damn, Bill.

  • Not Impressed by JA

    WTF is that ????

  • Jerry

    I forgot to thank you for putting these photos up, Jared. Keep them coming–if only to tick off the close minded among us. They will keep putting them down just like my grandfather still doesn’t like the Rolling Stones! Some people never give up.

  • sofia

    OMG, that’s a guy?!?!

  • fRENGER

    Look at his shadow in the second picture, it looks so cool! like an angel

  • Natalie Rivera

    @nysro:

    “serious” not serioud . I really don’t understand what’s the problem finding him hot , because that’s what he is, i can help but to think who has issues is you. If you don’t like him , why are you even commenting here. Remember the first step is the accept, is okay is you find him beautiful, we all do :)

  • Kianna

    Um, Adam IS fierce – like 987654342533457 times MORE fierce. Bill could only hope to have what Adam has… not to mention he looks more terrifed than anything else in these photos. End of story. haha nothing personal against Bill. I just gotta stick up for my boy Adam.

    I’m glad Bill’s hair doesn’t look like what would happen if I stuck my weave in a wall socket anymore though. Nice change.

  • jess

    I’d like to see Adam fit his chubs into that costume.

  • meggie

    Omg, this is the most beautiful face I’ve ever seen!

  • I’m_Humanoid

    Like Adam Lambert said: “Have you ever seen a more stunningly androgyn beauty? He is like an Alien : )”

    I agree with you, Adam! Bill is just perfect.

  • JJ

    For the first time I think he looks pretty good!

    Like the hair.

  • idril

    Far from beautiful. Very creepy!

  • nina

    this is a serious case of ANOREXIA !!!!!!!!!!

  • Jerry

    @jess: I believe Adam does want to get into those pants…

  • writer_girl

    I saw these pictures and seriously thought it was a girl! I agree with you nysro. I prefer my men to actually look like men.

  • Jannii

    horrible

  • JK

    @Kianna:

    Please! haha Adam tries so hard to copy Billkaulitz but he fails!
    Bill is perfection! He can’t be duplicated!

  • nancy

    HOT HOT HOT♥♥ HE MY DARK ANGEL..I LOVE HIM♥

  • Glitterellique

    He just took it up to a complete new level of Human Beauty. He looks like he was born to do this. What a memorable opening of the last day at Milan Fashion week. Kudos to Dsquared for having the idea of getting Bill klaulitz to walk for them.

  • I n F a m o u s l y C o o l

    @bahaus: ..you should learn when to use that word. LOL

  • JK

    @soo:

    Adam is the one who kinda look like Bill Kaulitz since he copies him! Bill is the original.
    Bill is the original and beautiful version and Adam is the copy and ugly version.

  • nut

    He is FABULOUS.

  • Lady Croft

    What is this world coming to?

  • Kianna

    @JK: Wrong. Adam is older than Bill. Adam has been performing longer than Bill has been alive. They aren’t even from the same country. Therefore, nobody is copying anybody. You’re welcome. :)

  • andreanne

    way to thin

  • tumtum

    I dont care whether that is a man or woman, he/she (it?) looks F-I-E-R-C-E

    hot hot hot hot

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here